vanaf december 2003 tot juni 2004 ga ik naar Ghana om de eerste 3 maanden vrijwilligerswerk te doen en daarna rond te reizen. Graag kom ik in contact met mensen die in deze zelfde periode naar Ghana gaan om daar ter plekke contact te hebben, wellicht samen rond te reizen etc. Ik ga met de organisatie Norghavo en verblijf vanaf 11 december in Tamale. De eerste 11 dagen van december ben ik van plan om uit te rusten op het strand rondom Accra. Ik zie uit naar jullie reacties!
hallo ik ben een belgische student die vanaf 22 augustus 2003 naar ghana vertrekt.ik zal er wonen bij een ghanees gezin .
men woonplaats zal in berekum zijn een klein stadje in de buurt van sunyani.
ben jij al meer in ghana geweest en kan je me dus nuttige tips geven
of ken je iets meer van berekum ,laat het me dan weten en mail naar garnaalvisser@hotmail.com
groetjes uit belgië
ik vertrek de 15e september naar Ghana en zou aan Mariska willen vragen wat voor werk ze daar doet, ik heb maar een contract voor twee maanden, tot 15 november dus, maar zou gerust nog langer aan een ander project willen meewerken. Kan je me een emailadres van, je otrganisatie sturen aub?!
Mariska, kun je me na een tijdje eens wat ervaringen toemailen? Ik ben zelf al meerdere malen in Ghana en omliggende landen geweest. in 1996 voor het eerst als vrijwilliger namens Horizon Holland http://www.horizonholland.org bij een straatkinderenproject in Accra CAS en later als (vrijwilliger-) medewerker van Horizon Holland. Ik lees veel van jou organisatie de laatste jaar/maanden maar heb eigenlijk nog nooit ervaringen van uitgezondenen gehoord. Ik ben benieuwd. Wat ga je allemaal doen?