Vrijwilligerswerk Ghana

Hallo,

Ik ben van plan om in 2006 naar Ghana te gaan, om zo’n 2 maanden vrijwilligerswerk te doen, en ook wat rond te trekken. Het is alleen nog niet zeker wanneer te vertrekken … februari of oktober …!!!

Is er iemand die ook hierin geïnteresseerd is en leuk gezelschap wil. Want met meerdere personen reizen is altijd toffer hè!

Neem dan eens een kijkje op www.ontmoetafrika.nl en ontdek de vele mogelijkheden van vrijwilligerswerk en het prachtige land.

Misschien kunnen we dan eens afspreken om te zien of we goede riesgenoten zouden zijn …??

Groetjes

Hallo African girl,
Ben ook van plan vrijwilligerswerk in Afrika te gaan doen maar dan via www.wwoof.org zij vragen nl. alleen per land lidmaatschapskosten. Vindt het nl. raar om te moeten betalen voor diensten die je zelf verleent. Je werkt dan voor kost en inwoning.
Ben zelf van plan van marokko naar kenia te reizen en daar dan vrijwilligerswerk te doen.

kijk maar eens succes,
Tammo

Hoi africangirl,

Ik ga in september 2006 naar Ghana. Ik ga met Vrijwillig Afrika vrijwilligerswerk doen. Ik ga in augustus reizen door zuidelijk afrika met een vriendin. Van september t/m januari zit ik in Ghana. Ik wil tijdens het werk ook wat van het land zien (in de weekenden enzo).

Succes met voorbereiden.

Groetjes, Marjolijn!!

Wat zijn er toch veel organisaties he? Ik ga zelf niet naar Ghana, maar een vriendin van mij is net terug. Zij is via ICAnederland.nl gegaan.

vergeet als je alle organisaties vergelijkt ook niet www.norghavo.org mee te nemen. En ik hoorde onlangs ook dat er een vergelijkbare organisatie bestaat die OCEP Ghana heet: schijnt ook goed te zijn.

groetjes,
silvia

En om het lijstje nog eens compleet te maken

www.kidsworldwide.org.

Trouwens hebben hun ook projecten buiten Ghana, in OOst Afrika, Azie en Latijns Amerika. Meeste projecten zitten echter wel in Ghana.

ZElf ben ik in Ejura geweest. Bij aankomst ben ik ook heel even in Lotus childrens centre geweest wat in een buitenwijk van Accra ligt.
Beide erg leuke projecten.

Mijn ervaringen staan ook online: http://members.chello.nl/j.m.veen.

Ik kan deze organisatie ook aanraden.

of www.lionesscubshome.com is niet in Ghana maar in Kenya.