Hoi,
Ik ben 25 jaar oud en wil graag vrij snel vertrekken naar Afrika, om daar vrijwilligerswerk te doen.
Na wat rondsnuffelen lijkt Ghana mij een heel geschikt land ervoor en lijkt het mij het beste om met een organisatie te gaan.
Maargoed, alleen is ook maar alleen, dus wie lijkt dit plan nog meer wat?
Ghana en januari staan niet perse vast voor mij, maar wel rond die tijd en ook graag naar Afrika.
Ik hoor het graag!
Ook tips en ervaringen over vrijwilligerswerk, organisaties, vaccinaties etc. zijn welkom!
Groetjes Marieke
hallo,
**ik heb onlangs een berichtje geplaatst op een paar forums, ik las jouw berichtje en dacht mss dat mijn berichtje jou wel intereseerd. Dit is het bericht: **
**Hey, Ik zou graag in februari ( maart ) naar kenia gaan om er drie weken vrijwilligerswerk te doen in een weeshuis en erna nog 2 weekjes rond te reizen. Maar alleen is maar alleen, iemand zin om deze ervaring te delen? Ik heb al contact gehad met de oprichtster van het weeshuis en het is in orde dat ik kom. Voor de rondreis heb ik nog geen concrete plannen, beetje cultuur, natuur, relaxen. Heb al wat info over kenia, en heb ook enkele interessante reisorganisaties gevonden, ben er nog niet uit of ik het georganiseerd ga doen of op eigen houtje. Als je al wat informatie wenst over het weeshuis: http://www.houseofhopeandglory.nl/. Zie je het zitten om mee te gaan? Samen werken en reizen, of enkel reizen, je laat maar iets weten… groeten annelies ps 23 j v **
**Lijkt het je iets laat maat iets weten hé, Ik denk dat kenia een mooi land is qua natuur, ben vorig zomer in gambia geweest en was een leuke ervaring… denk dat ik gebeten ben van afrika:slywink: **
groetjes annelies