wie wil mee naar Ghana???

Hallo,
ik ga 30 mei t/m 8 augustus naar Ghana, naar een weeshuis waar ik 2 jaar geleden ook vrijwqilligerswerk heb gedaan. Een vriendin van mij zou in die periode daarheen komen, maar dit gaat helaas niet door. Ik ben nu dan ook op zoek naar iemand die zin heeft om in die periode op bezoek te komen in het weeshuis en samen met mij wat meer van Ghana wil gaan bekijken! Ghana is een fantastisch mooi land met hele vriendelijke mensen, echt een aanrader!!! Dus ben je een reislustig type en tussen de 23 3n 30 jaar, laat wat van je horen!!!

Vivi.

Hoi Vivi,

Mij lijkt het hartstikke leuk een aantal weken door Ghana te trekken. 2 jaar geleden ben ik naar Kenia en Tanzania geweest. Dat was een georganiseerde reis met een groep, en nu zou ik toch liever op eigen houtje gaan. Ik ben 23 jaar en studente wiskunde. Maar goed, zou het leuk vinden als je me zou mailen.

Kim

Hier nog even een reactie van mij: ik heb al een reismaatje gevonden! Da’s heel snel gegaan dus! Ik krijg helaas het bercihtje dat ik had geschreven niet gewist, dus vandaar even deze mededeling, op deze manier!
Vivi

hoi vivi
jij zei dat je al iemand gevonden had maar ik wil graag weten hoe je dat doe, ik bedoel in je eentje naar ghana?
via een organisatie of zomaar op goed geluk? ik zou ook graag vrijwilligerswerk willen doen tegen kost en inwoning dan maar kan niet echt iets vinden zou je mij willen mailen. je zou me en groot plezier doen alvast bedankt. groetjes cindyhage@hotmail.com

Hoi Cindy
Ik weet niet of jij ook van plan was om vrijwilligerswerk te gaan doen, maar ik dus wel en ik zoek iemand die mee zou willen!
Ik wil gaan naar Guatemala, Bolivia en Nepal, en het is of tegen kost en inwoning of tegen lage prijzen!!
Als je interesse hebt, mail me maar!!
Groetjes Elisa (elisasnel@hotmail.com)

Voor vrijwillegerswerk in Ghana kun je kijken op de website www.norghavo.org

Originally posted by Vivi Weinstock@15-02-2003, 20:38:40
**Hallo,
ik ga 30 mei t/m 8 augustus naar Ghana, naar een weeshuis waar ik 2 jaar geleden ook vrijwqilligerswerk heb gedaan. Een vriendin van mij zou in die periode daarheen komen, maar dit gaat helaas niet door. Ik ben nu dan ook op zoek naar iemand die zin heeft om in die periode op bezoek te komen in het weeshuis en samen met mij wat meer van Ghana wil gaan bekijken! Ghana is een fantastisch mooi land met hele vriendelijke mensen, echt een aanrader!!! Dus ben je een reislustig type en tussen de 23 3n 30 jaar, laat wat van je horen!!!

Vivi.**

Hallo!

Naar welk weeshuis in Ghana ben je geweest? Ik ben al enige tijd op zoek naar vrijwilligerswerk in een weeshuis in Ghana, maar kan tot nu toe maar weinig vinden. Heb jij misschien een naam en e-mailadres voor me? Het zou me een heel eind op weg helpen! Alvast bedankt!!