Ik ben momenteel druk bezig met het plannen van een reis naar Ghana. Ik wil daar heel graag gedurende ongeveer 3 maanden wonen en werken en ben momenteel aan het heen en weer mailen met iemand die daar een kleine plaatselijke organisatie heeft (een soort community center waar kinderen komen die niet naar school kunnen, en zo toch nog wat kunnen leren). Dit kleinschalige spreekt mij meer aan dan grote ‘massale’ organisaties.
Ik twijfel echter nog enigszins omdat de kans erin zit dat ik daar dan als enige Nederlandse/Europese vrijwilliger in het dorp ben. Het lijkt me toch wel erg leuk als er in ieder geval nog 1 andere vrijwilliger in de buurt is, zodat je een beetje ‘steun’ aan elkaar hebt en samen in de weekenden wat van het land kan zien
Daarom mijn vraag: zijn er mensen die in de periode oktober 2011 - januari 2012 naar Ghana zouden willen gaan en geinteresseerd zijn in dit project?
Mail me gerust even voor meer info: s.harttekamp@hotmail.com
Wat leuk dat je naar Ghana toe wilt om vrijwilligerswerk te gaan doen!! Gaat je plan nog steeds door?? En heb je al een hoop geregeld?
Ik ga volgende week voor de 2e keer naar Ghana. Nu voor 3 maanden.
Misschien dat we nog wat informatie uit kunnen wisselen!
In welke plaats ga je werken in Ghana?
Wij hebben op dit moment een meisje bij ons in het guesthouse en zoals het er nu uit ziet vrijwilligers bij ons tot het eind van dit jaar en waarschijnlijk ook nog in januari. Misschien als je in de buurt zit is dit een manier van contact?
Wij wonen in Banko een plaatsje in de buurt van Kumasi (1 1/2 uur tro tro)
Ik ga ook binnenkort naar ghana en ik zoek nog een reismaatje voor de periode ongeveer van 24 december 2011 tot 9 januari 2012 om Ghana verder te verkennen. (ervoor doe ik namelijk ook een vrijwilligersproject).
Wil je toevallig ook ergens rond die periode reizen??