:rolleyes: Hoi Hoi
Ik wil graag vrijwilligerswerk in Ghana doen. Zijn er meer mensen die dat willen.
Ik wil 2 a 3 maanden weg.
groetjes Willie
:rolleyes: Hoi Hoi
Ik wil graag vrijwilligerswerk in Ghana doen. Zijn er meer mensen die dat willen.
Ik wil 2 a 3 maanden weg.
groetjes Willie
Ik ben ook van plan om voor 2 maanden vrijwilligerswerk te gaan doen in Ghana! Ik ben afgelopen jaar uitgeloot voor Geneeskunde en wist niet wat ik dit jaar wilde gaan doen, tot ik bij de organistatie travel active terrecht kwam… (zie www.travelactive.nl) volgens mij is dat een hele goed organistatie. Dus als ik jou was zou ik daar zeker eens naar gaan kijken.
Groetjes Juul
neem even een kijkje op www.chidaid.nl voordat je beslist om je bij een commerciele organisatie in te schrijven zoals travelactive.
sorry. www.childaid.nl
hallo…
ik wil volgend jaar ook vrijwilligers werk gaan doen, en waarschijnlijk in Ghana voor ongeveer een jaar als dat kan. jullie kunnen ook nog eens op www.afs.nl kijken das ook een organisatie met vrijwilligers werk. ik zit eigenlijk tussen afs en childaid te twijfelen… :unsure: wie kan mij hier misschien verder mee helpen??
Groetjes ezzzz ![]()
HOIHOI…
Ik wil ook graag een paar maanden weg om vrijwilligers werk te gaan doen. Zoek ook nog steeds een reisgenootje/of meerdere.
Ik zou graag willen gaan vanaf april/mei ongeveer.
Iemand intresse? of weet meschien iemand goede sites waar je vrijwilligers werk zou kunnen vinden?
xxx :rolleyes: elza
Hoi
Nog betere tip: www.ontmoetafrika.nl
Hoi Hoi,
Ik ben 19 jaar en ook ik wil in mei/juni 2005 vrijwilligerswerk gaan doen in Ghana, voor maximaal 2 maanden, en ben nog dringend op zoek naar een reisgenoot.
Laat me weten als je interesse hebt: fdijkhuizen@hotmail.com
groetjes Fiona
hoi,
Ik ben op dit moment ook druk bezig info te verzamelen over vrijwilligersprojecten in Ghana. Ik ben er nog maar kort mee bezig en heb nog geen duidelijk concreet plan, maar ik zou denk ik voor een maand of vier rond april volgend jaar naar Ghana willen. Mijn voorkeur gaat uit naar werken in een kindertehuis, of met straatkinderen.
Ik heb een aantal goede informatieve sites gevonden. Misschien hebben jullie hier nog wat aan:
www.childaid.nl
www.iju.nl
www.commissiesamen.nl
www.ontmoetafrika.nl
Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen en iemand te vinden die rond dezelfde tijd naar Ghana wil vertrekken en voor een soortgelijk project wil werken. ![]()
groetjes, Sabine
zie ook www.vrijwilligafrika.nl
kijk een op www.vrijwilligafrika.nl
Ik ga 16 april naar Ghana om daar 2 maanden in een weeshuis te werken. Zou daarna graag nog 1 week/2 weken willen rondreizen door Ghana… Sowieso kun je ook in de weekenden daar leuke dingen doen, dan ben je vrij. Ik zit rondom Tamale, en ga via www.ontmoetafrika.nl.
Voluntary Childaid: DOEN!!
Ik kom net terug van drie maanden vrijwilligerswerk in een weeshuis in Ghana via de organisatie Voluntary Childaid en ik heb een super tijd gehad!!!
Nogmaals: mijn avontuur in Ghana was SUPER!! En daar heeft Childaid zeker voor een groot deel aan bijgedragen.
Groet,
Elletje