Hallo!
Al enige tijd kriebelt het in me om vrijwilligerswerk te gaan doen. Nu vind ik dan eindelijk dat ik het ook moet gaan doen! Ik ben een vrolijke en spontane meid van 30 jaar. Heb de opleiding SPH gedaan en zou dan ook graag in bv een weeshuis in Ghana willen werken voor 3 weken.
De reis zie ik echt als uitdaging voor mezelf. Ik heb erg de behoefte aan meer verdieping en wil mezelf beter te leren kennen. Wie is de reisgenoot die deze uitdaging ook wil aangaan en leuke momenten en ervaringen wil delen?
Liefs Sylvia :zon02:
Hallo Sylvia,
Wellicht dat Travel Active je verder kan helpen! Wij bieden flexibele vrijwilligerswerkprogramma’s aan naar Ghana. Zo kun je via Travel Active voor 3 weken vrijwilligerswerk gaan doen in een weeshuis in Ghana. Je start dan met een korte oriëntatie in de hoofdstad Accra. Daarna reis je door naar je project om te starten met het vrijwilligerswerk.
Reis je liever niet alleen, dan kunnen wij je in contact brengen met andere deelnemers. Ook zorgen wij ervoor dat je niet alleen op project komt maar je ervaringen kunt delen met een andere vrijwilligers.
Wil je graag meer weten of onze mogelijkheden, mail naar [EMAIL=“vrijwilligerswerk@travelactive.nl”]vrijwilligerswerk@travelactive.nl of bel 0478-551900. We helpen je graag verder!
Groetjes,
Vrijwilligerswerk Team
Travel Active
jaaaaaa ik weet hoe dat voelt
heb nog zitten tweifelen aan kenia
ben al in togo geweest toen ik 18 was en heb daar ook vrijwilligers werk gedaan waneer zou je willen??
groetjes jeroen
je hoeft geen betaalende buro s om vrijwillig te werken in ghana er zijn genoeg alternatieven ik ben op het ogenblik in australie en weet even niet welke dat zijn