Mijn naam is Charlotte en ik ben 18 jaar.
Ik wil in maart/april/mei 2004 vrijwilligerswerk gaan doen in Ghana.
het liefst met kinderen (in een weeshuis/dagopvang)
Helaas is de prijs die de meeste organisaties vragen heel hoog.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen aan een geschikte, goedkopere organisatie???
Ervaringen van mensen met ervaring bij projecten in Ghana en adviezen zijn van harte welkom!!!
Als je dit leest en je bent ook van plan om naar Ghana te gaan in deze
periode, neem dan ook contact met me op.
Wie weet komen we er samen uit?!
Livingstone (lst) verzorgt werkvakanties in de zomervakantie, maar biedt ook de mogelijkheid voor long term vrijwilligerswerk. Ik weet alleen niet zeker of zo ook projecten in Ghana hebben.
Missie en jongeren (m-en-j) verzorgt samenlevingsprojecten, waaronder projecten in Ghana
Samen verzorgt projecten voor straatkinderen, waaronder projecten in Ghana
<span style=‘font-size:8pt;line-height:100%’>NorGhaVo is dé organisatie voor vrijwilligerswerk in Ghana. We hebben al jaren ervaring en vele goede contacten ter plaatse. Daarnaast steunt de stichting diverse lokale projecten financieel en qua management.</span>**
Ze hebben projecten in Tanzania, Kameroen en Ghana.
Er zijn vaak meerdere vrijwilligers op een project, dus op het project ben je niet alleen.
Ik ga deze zomer naar Ghana en heb al enkele vrijwilligers die er dan ook zijn leren kennen. Ze hebben namelijk een actieve mailinglijst van vrijwilligers die er al zijn geweest, er nu zijn en die nog gaan. Hier kun je ook met al je vragen terecht.
Ze vragen een kleine bijdrage die je ter plekke aan het project geeft (in vergelijking met andere organisaties heel weinig). En je kan zo lang blijven als je wilt. Dus van 2 weken tot jaren.