Wie is er in september-oktober in Ghana?

Hallo allemaal,

Zijn er nog mensen die rond september-oktober naar Ghana willen en liever niet alleen vertrekken ??

Ik (belgische vrouw, 25j) ben superenthousiast om daar vrijwilligerswerk te gaan doen en rond te trekken, maar wil graag mijn ervaringen met iemand kunnen delen…

Dezelfde plannen ??? Laat dan snel iets van je horen …

Groetjes, Lore

Hoi Lore,

ik heb zelf geen plannen, maar als je nog een organisatie zoekt die verschillende medestanders als jij “uitzendt” dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Wij, stichting NorGhaVo (Northern Ghana Volunteers, www.norghavo.org), hebben diverse projecten lopen in het arme noorden van Ghana.

We beschikken over geruime ervaring en hebben een gedegen en betrouwbare groep mensen in Tamale die je met de dagelijkse gang van zaken kan begeleiden en mensen in Nederland en in Ghana die je kunnen voorbereiden. Bovendien hebben we als stichting het doel om de regio echt te helpen zonder er zelf beter van te worden. Aangezien we 1x per maand een introductie hebben in Accra, is de kans groot dat er leuke mensen tegelijkertijd met je gaan en samen met je aan een vrijwilligersproject zullen starten.

Wellicht tot ziens!
Stefan vd Akker

hoi lore

Zoals het nu lijkt ga ik eind september richting Ghana met norghavo. Ik zou ook graag in contact met mensen die ook daar willen gaan werken. Heb jij al enig idee wat jij wil gaan doen?

groetjes saskia