Hallo iedereen,
Ik ben net terug (6 weken) uit Ghana. Ik heb daar bijna 6 maanden gezeten en ik heb het super gehad. Ik heb vrijwilligerswerk gedaan op een kleine kliniek in Tamale in het noorden van Ghana. Ik werkte daar met de organisatie NorGhaVo.
Nu ik terug ben mis ik Ghana ontzettend en daarom wil ik tegen iedereen zeggen: Ga naar Ghana samen met NorGhaVo. Ik heb mede door hun goede begeleiding een hele goede tijd gehad. Het was beslist niet altijd even makkelijk, maar ik kon altijd terug vallen op de organisatie.
NorGhaVo is een jonge en dynamische organisatie met een vrijwillige staf in Nederland en een (lokaal) betaalde staf in Ghana. Ze werken non-profit, dus al het geld dat uit de deelnemende vrijwilligers voortvloeid wordt gebruikt voor de ontwikkeling van Noord-Ghana. Naast de werkplek op de kliniek hebben ze ook werkplekken op o.a. scholen en een weeshuis.
Als je meer informatie wilt dan kun je altijd even kijken op hun site: NorGhaVo.
Normaals, ik heb een geweldige tijd gehad, dus als je ook op zoek bent naar een uitdaging en een leuke tijd, kijk dan even op de site!!!
Renate