27 dec’09 kom ik aan in Bangkok. Tot dusver reis ik in mn ééntje direct naar het zuiden (als het lukt;). Ik probeer met oud&Nieuw op het eilandje Ko Lanta te zijn omdat daar een paar bekenden van me zitten. Het schijnt een eilandje te zijn wat (gelukkig) nog niet volledig platgelopen is, maar tegelijkertijd wel gezellig is om 2010 binnen te stappen:)
Het lijkt me leuk om met iemand samen deze (helaas wel redelijk doelgerichte) reis naar het zuiden te maken en zien hoe het verder vanaf Ko Lanta gaat…
Eenmaal daar aangekomen heb ik 2 maanden de tijd om te genieten van de rest wat Zuid-Oost-Azie te bieden heeft.
Ik ben wel iemand die alles graag op zn beloop laat… Ben geen “highlight-hunter” iig. Dan maak ik alleen maar foto’s
Ik heb al veel gereisd voorheen (ook vrijwilligerswerk in Ecuador met straatkinderen) maar in Azie ben ik nog nooit geweest.
mocht hier iets moois in passen, let me know!
kan ook op hyves, marcelangleber.hyves.nl
man/vrouw/leeftijd maakt overigens niet zoveel uit.
ik kom 26 december in bangkok aan en heb een slaapplek om bij te komen.
ik ben martin 43 jaar en dit is mijn 4 de reis naar thailand.
ik wil diverse dingen doen , ook naar ko lanta idd.
heb verder nog niks geboekt , maar wil wat eilandjes pakken daar.
liikt me wel gezellig om voor de eerste week een reis maatje te hebben.
ja we zien wel.
ik moet 2 februari weer terug vliegen naar amsterdam.
wil ook naar chang mai later enz enz en mijn stempeltje ergens halen na 4 weken .vage planning allemaal.
heb je al een ticket vlieg/trein ? naar het zuiden of wil je dat de 27ste op het vliegveld regelen?
hoop dat de resorts niet te duur zijn die tijd !!
Ik, vrouw/30 jr, kom 21 januari aan in Bangkok, en ga daarna in ieder geval op 30 jan. naar FM Party op Kho Phangan. Heb daar ook alvast slaapplek geregeld. Ik verwacht tussen van 21 t/m 23 januari in Bangkok te blijven en weet nog niet hoe ik vervolgens naar het zuiden reis: vliegtuig, trein, bus? Hoor graag tips en of jullie ook nog van plan zijn naar FM party te gaan. heb er al zin in !!!