13/7 - 6/8 Thailand & Maleisie

Hallo allemaal!

Vorige week heb ik gehoord dat ik DE baan heb gekregen en daarom kon ik eindelijk nadenken over een mooie reis… te beginnen 12 juli in Bangkok. Een beetje kortdag en daarom kon ik helaas geen van mijn vriendinnen meer charteren. Dus heb ik besloten er zelf op uit te gaan!

Wel ontmoet ik mijn vriend waarschijnlijk 6 augustus in Jakarta. Ik zoek daarom een vrouwelijk reisgenoot voor de tussenliggende periode om Thailand en Maleisie mee te verkennen. Er is meer plezier als je het kunt delen (en het is ook veiliger).

Ik ben zelf 24, WO afgestudeerd, actief, open-minded en sociaal. Mijn interesses zijn zowel cultureel/religieus als ontspanning/natuur/uitgaan.

Hoor het graag als dit aanspreekt!

hallo hallo

Ik kom 13 juli aan in Bangkok en ik vertrek de 16de richting Kuala lumpur.
Ik ben zelf ook alleen, dit is wel een bewuste keuze.
Misschien dat we ons kunnen treffen in Bangkok?

Groetjes Katja

ik ben zelf 25 jaar, werkzaam als leerkracht op een basisschool.

Hoi Johanna en Katja,

Wat leuk, ik wilde precies dezelfde vraag gaan stellen hier! Ik vertrek ook 12 juli en kom de 13e aan in Bangkok. Misschien hebben we wel dezelfde vlucht…

Ik heb er ook bewust voor gekozen om alleen te gaan, maar het lijkt me toch wel heel leuk om samen met iemand aan de reis te beginnen. Bijvoorbeeld om Bangkok te verkennen en daarna mogelijk langer samen te reizen als het goed klikt. Ik kan me wel vinden in de trefwoorden trouwens!

Misschien een idee om al voor die tijd 'ns te kletsen?

Over mij: Linda, 30, Nijmegen, sociaal, leerkracht basisonderwijs.

Hallo Linda,

Vanaf waar vertrek je? Zou wel toeval zijn als we in hetzelfde vliegtuig zitten.
Stuur me anders even een mail, dan kunnen we even verdere info uitwisselen!

groetjes Katja

Zitten jullie toevallig ook in de KLM vlucht van 20.45? rechtstreeks naar Bangkok? Ik ga hem dit weekend boeken, nu staat hij nog in optie. Idd leuk om in BKK te meeten en dan verder te zien!

Hoi!
Ja dat lijkt mij ook leuk!
Nee ik vlieg met Lufthansa via Frankfurt… kom de 13e rond 14.00 aan in Bangkok.

hallo hallo

Ik vlieg via dusseldorf naar bangkok!
Ik heb wel al een slaapplek geregeld op koh san road -> ideaal te komen met de airport bus. kost 150 bath (3 euro).

ff ter info… ik ben al bekend in bangkok…Hahahahahaha… Dus mocht je nog wat willen weten! Vraag maar

Groetjes Katja

Hey Johanna,

Heb je al geboekt? Ik wil eigenlijk precies op de dagen die jij gaat richting thailand / maleisie, lijken me geweldig mooie landen. Ik ben 23 jaar, heb al een opleiding voltooid maar begin in September met een nieuwe studie aan de TU Delft.

De enige “maar…” is, ik ben een jongen. Als je dit geen bezwaar vindt dan hoor ik graag van je! (heb zelf ook vriendin, maar zij heeft al een andere reis geboekt).

Groetjes,
Xander

@ Katja: Goed hostel aan te raden dan misschien? :slight_smile:

Hallo Linda,

Als ik in Bangkok ben ga ik altijd naar Chada. Deze ligt aan het begin van de koh san road boven de subway. Dit hostel is niet super groot maar wel schoon en netjes. Heel relaxed allemaal.

www.chadahostel.com

Ik heb deze al geboekt voor mezelf. (1 persoonskamer met gedeelde badkamer)

groetjes Katja

Er zitten natuurlijk wel meer hostels in de straat maar sommige zijn erg dubieus.

1 like

Dank je voor de tip, ik ga de website ns bekijken… Wordt mogelijk wel heel makkelijk meeten voor een rondje Bangkok zo :wink:

idd. dat zou heel handig zijn om elkaar te meeten…whahaha

Oh, hij is vol. Jammer. Nu dus op zoek naar een ander hostel op/ bij Khao San Road… Dus tips welkom…

Deze heeft meerdere guesthouses in en rond koh san road.

Ow, te laat gelezen… Het is Wild Orchid Villa KhaoSan geworden… ook vlakbij dus nog steeds makkelijk meeten :slight_smile:

Sorry voor mijn late reactie. Door wat complicaties zijn mijn reisplannen nu drastisch veranderd. Ik ga nu drie weken vanaf 6 augustus, Vlieg Brussel-Bangkok. Tickets geboekt voor 675 retour.

Heel veel plezier allemaal!! Jammer genoeg zullen we niet meer dezelfde reis maken.

TIP Ik had het Nappark Hostel @ Kaosan geboekt voor de eerdere data. (en nu weer gecancelled) Heeft volgens hostelbookers.com een erg goede rating.

Johanna, jammer dat jij in een andere periode je reis maakt. Maar wel super dat je de reis nog steeds gaan maken ondanks veranderende plannen.

Linda, gaan wij elkaar wel nog gewoon treffen in bangkok? Hoe lang blijf jij in bangkok?

groetjes Katja

Johanna, een hele fijne reis gewenst!

@ Katja, ja dat lijkt me nog steeds leuk! Wat is handig… Nummers uitwisselen denk ik he?

Oh sorry, ik gaf maar half antwoord. Mijn plan is om zondag uit Bangkok te vertrekken… Tot wanneer blijf jij?

@ Linda

Ik vertrek de zaterdag naar Kuala Lumpur. Dit doe ik met het vliegtuig. Waar ga jij de zondag naar toe?
Wat wil je allemaal gaan bekijken in Bangkok?
Ja nummers uitwisselen is wel handig.
Ik zal je even mijn emailadres geven: katjacurvers@hotmail.com. Dan kunnen we via de mail de nummers uitwisselen…