20 Maart in Bangkok!

​20 maart kom ik aan in Bangkok (voor inmiddels alweer de 4de keer…gaat nooit vervelen!), ik blijf 6 weken in Thailand, in de planning staat dit jaar in ieder geval Ko Lipe en Ko Tao! Voor de rest is alles open…
Mocht er iemand zijn die ook in Thailand/Bangkok is deze periode, en zin heeft om een Pad Thai te eten…biertje te drinken…feestje (Fullmoon) te pakken of gewoon een tempel bezoeken. Laat het me weten!
Groetjes Frank

Hallo,

Ik kom op 22 maart aan in Bangkok!! Zal me even voorstellen, ik ben Loes 23 jaar en net afgestudeerd. Ik ga voor de tweede keer naar Thailand maar nu ga ik ook naar Laos, Cambodja, Vietnam en Maleisië! Vanuit Bangkok is mijn plan om naar het noorden te gaan richting Laos en ik ben nog opzoek naar een reisbuddy. Ga jij ook richting Noord-Thailand?

Groetjes

Ik vertrek 22 maart helaas alweer naar het zuiden, Koh Lipe. En van daaruit ga ik in 5wk trg naar Bangkok, probeer alles wat daar tussen ligt mee te pakken…
ben vorig jaar in het noorden geweest, aanrader is Songkran van 12 t/m 15 april in Chiang Mai…echt geniaal! Mag je eigenlijk niet missen…