Thailand (noorden) Laos en Cambodja vanaf half maart

Hoi!
Half maart vlieg ik naar Bangkok om rond te reizen door Thailand, Laos en Cambodja. Wie heeft dezelfde plannen en heeft zin om samen te starten vanuit Bangkok richting het noorden van Thailand?
Groetjes, Lianne

Hoi!

Ik zit in maart en april in Cambodja! ik ga daar namelijk vrijwilligerswerk doen. (Engelse les geven) In mei wil ik graag wat rondreizen. Hierbij zat ik te denken aan landen als: Laos & Vietnam. Maar ook zeker Thailand waar ik ook mijn reis eindig.

Ergens in april heb ik nog een weekje vrij, (oud & nieuw) dus misschien kunnen we dan nog wat plannen?:smiley:

Betreft mijzelf: Ik ben Bert, 21 jaar (dan 22) en ben met 3 weken klaar met mijn opleiding. Omdat ik pas na de vakantie kan starten aan de pabo ga ik eerst deze geweldig mooie reis maken! Ik ben van plan om vooral veel te zien en te doen. Zeker om dat dit mijn eerste reis buiten Europa wordt. Maar ook af en toe wat luieren houd ik wel van.

Mochten onze wensen en plannen overeenkomen dan lijkt het mij erg leuk om samen een reisje te maken of ergens af te spreken.

Ik hoor graag wat jouw plannen zijn.

Groet,

Bert

Hoi Bert
Rond eind april zit ik in Cambodja. Tenminste, dat is de planning. Ik zal je op de hoogte houden!

Groetjes, Lianne