Mijn droom word een feit, ik vertrek op 1 april 2013 voor 6 weken naar Thailand - Laos - Cambodja. Het word voor mij de eerste keer dat ik ga backpacken en ik ga in me eentje. Super spannend en leuk!! Ik zou het erg leuk vinden om iemand te leren kennen die ook rond die periode gaat. Mij lijkt het leuk om samen of stukken samen met iemand te reizen die dezelfde dingen wil gaan doen. Mijn reis is nog vrij blanco, wil die wel beetje gaan uitstippelen voor ik vertrek zodat ik zeker alle leuke en mooie dingen kan mee pikken. Wil jij dat ook? Neem dan contact met me op, britt_voss@hotmail.com misschien kunnen we eens ideeën en interesses uitwisselen.
Waar begin je? Ik zit in april nog in Cambodja. (vrijwilligerswerk) maar ben begin april een weekje vrij (vakantie oid) Graag zou ik dan ergens heen willen en mooie dingen zien:) Het liefst met iemand samen natuurlijk. Vanaf mei ben ik klaar en heb dan een maand om andere landen te zien. Ik vlieg rond 4 juni namelijk terug naar huis;) laat nog maar even weten wat je doet
Hoi Britt! Mooie plannen! Ik ga eind maart diezelfde kant op! Begin in Bangkok maar wil eigenlijk snel richting Laos - Cambodja - Vietnam. Misschien leuk om ideeen uit te wisselen en wie weet aan de andere kant van de wereld te meeten!