Vanaf 3 april ben ik waarschijnlijk in Bangkok voor een paar dagen, waarna ik met een auto of openbaar vervoer naar Phuket ga reizen. Hiervoor heb ik tot 14 april, waarna ik doorreis naar Maleisiƫ. In Thailand wil ik de hoofdstad bezoeken en langs kustplaatsen reizen en genieten van het land!
Op dit moment is het ticket nog niet geboekt, maar hoop dat er morgen verandering in komt.
Als dat vast staat, kan zeggen wanneer ik nu ongeveer in Bangkok en de rest van de regio zit!
Ik hou je op de hoogte
Sorry, ben nog zo druk aan het regelen! Zou eigenlijk morgen naar Dubai gaan, maar heb er vanaf gezien vanwege de voorbereiding van de wereldreis! Ticket is ondertussen wel al geboekt Gelukkig, wat een werk is dat zegā¦
Ik zal even de planning neerzetten:
10/03 aankomst vanuit Hongkong in Bangkok en wil rond 30/03 in Phuket (of andere vluchtplaats aankomen).
30/03 vliegen of overland naar Kuala Lumpur en dan 09/04 naar Singapore tot 18/04. Dan vlieg ik naar Bali.
De enige data die echt vaststaan zijn 10/03 (aankomst Bangkok) en 18/04 vlucht naar Bali.
Alle andere datums zijn benaderbaar, omdat ik sommige plaatsen wil bezoeken.
Op Bali ga ik naar bekenden toe en daar blijf ik een ruime week. Om daarna terug te vliegen naar Singapore om naar Cairns te vliegen.
Dacht dat het misschien interessanter was om in Thailand te meeten, om daar overland mooie dingen te gaan bezichten en strandjes aan te doen. Evt te leren surfen of iets dergelijks.
ja klinkt ook goed maar jij bent 10-3 al in bangkok toch?
want ik kom 01-3 in bangkok aan en blijf daar eerst een paar weken in de buurt bij een wakeboardbaan.
misschien een idee als je in bangkok bent misschien een avondje khoa san road te doen?
of ergens daar in de buurt een excursietje te doen?
Aha, ik had uitgerekend ongeveer tot de 14/3 in Bangkok te zijn (2 weken voor jou). En dan misschien vanuit daar dan verder te reizen door Thailand. Maar afspreken kan altijd!
En misschien kan ik ook in Bangkok surflessen of iets dergelijks doenā¦
Want zat zelf te denken een busje/auto te huren om dan naar het zuiden te rijden, langs stranden en mooie plaatsen gaan.
en vanaf 14-3 wil je dus per auto gaan reizen richting phuket?
opzich wil ik wel mee reizen richting het zuiden. dat is dan een week of 2?
laat even weten wat je ervan vind om dan samen 2 weken richting het zuiden te trekken!
want dan ga ik gewoon 2 weken boarden en daarna terug naar bangkok om nog even te boarden!
Ik ga zelf van 1 april t/m 6 mei backpacken door o.a Thailand in me eentje. Mogelijk ook nog andere landen. Maleisie, Vietnam etc
Ik heb alleen mijn ticket van en naar bangkok geboekt, de rest staat nog open
Het lijkt me dan ook leuk om ergens te meeten!
Zelf ben ik van plan wat culturele uitstapjes te doen en daarnaast te eiland hoppen en uiteraard af en toe een feestje mee te pakken.
Rond 12-16 april vind de het nationale waterfeest plaats in thailand. Het is een feest ter ere van het nieuwe jaar waarbij iedereen elkaar met water nat gooit. Ook is er op 25 april een fullmoonparty op koh phanang.
Rond deze periode wil ik iig in Thailand zijn.
Misschien kunnen we elkaar rond deze periode ergens treffen?
Rond die datum zal ik ook aankomen in Bangkok
Vertrek morgen eerst naar Kuala Lumpur, dan met de trein naar Singapore en dan vlieg ik ook naar Bangkok!
Daarna graag over land naar Phuket en zeker het nieuwe jaar inluiden met veel water
Rond 18 april zal ik naar Bali vliegen om naar kennissen te gaan.
Laat maar wat weten!
En voeg je hierbij, dan zitten we beetje al bij elkaar