Wie heeft stage gelopen in ziekenhuis Berekum in Ghana?

[FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial] Ik ga in januari 2005 voor 5 maanden naar Ghana, om daar stage te lopen in een ziekenhuis in Berekum!
Ik wilde graag in contact komen met mensen die hier al heen zijn geweest, en tips en reisverhalen voor mij hebben!!
Groetjes van Maike!

Hallo Maike,

Wij zijn niet op stage geweest maar wel op reis door west-Afrika waaronder ook Ghana. Ons reisverhaal kun je lezen op onze site:

http://www.natuurlijkafrika.nl

Eigenlijk vinden we dat we nog veel te weinig van Ghana hebben gezien, maar dit land is een van de toppers van onze reis geweest. We vonden in dit land een prettige sfeer hangen al zijn sommige Ghanezen behoorlijk opvliegerig. Tip: met een grapje is dat ook weer snel over is onze ervaring tenminste.

Groeten en veel plezier :wink: ,
Andres en Marre

Hallo Maike,

Ik denk dat ik je kan helpen! ik ben zelf op stage geweest naar Berekum en ik kan je vertellen dat het helemaal geweldig is. Maar dee ruimte is veel te kort om dat allemaal te vertellen.

Als je wat wilt weten, wil ik je altijd helpen. Stuur een mail en ik hoop zo snel mogelijk te reageren.

Groetjes Gerda :wink:

hi Maike,

Wat leuk dat je volgend jaar ook naar Berekum gaat om daar stage te lopen in het ziekenhuis. Ik en nog 2 mensen gaan daar in febr 2005 ook naar toe :D. We zullen je daar vast nog wel tegenkomen. Heb je er al zin in? Wij in ieder geval wel

groetjes linda

Hey Maike,

Ik lees dat je naar Berekum gaat voor 5 maanden. Ik ga in april voor 3 maanden, dan zit jij er dus ook nog!! Ik zou het wel leuk vinden om contact met je te houden tijdens de maanden dat jij er zit, zodat je dingen kan vertellen over van alles en nog wat. Welke ziekenhuis eigenlijk, ik in holy famalie hospital.

Gr Inger

Hey maike,

weer een berichtje. Ik heb trouwens ook contact met 3 meiden die er al geweest zijn!!

Gr Inger