Hey!
wij zijn 3 studenten verpleegkunde uit Belgie en mogen volgend jaar onze stage doen in het buitenland.
wij zouden dit heel graag doen in Ghana, in een ziekenhuis van Accra, Tamale of Kumashi.
wij zijn nog op zoek naar contactpersonen in deze ziekenhuizen, zodat we iemand kunnen vinden die ons kan begeleiden doorheen onze stage daar.
we hopen op veel positieve reacties!
dankje,
oliver, syl en yana
heb
ik ben zelf al verschillende keren naar Ghana geweest en dit zowel op vakantie als om er vrijwilligerswerk te doen. Het is echt een fantastisch land en jullie hulp in de ziekenhuizen zal meer dan welkom zijn. Ik zelf ben toen met de organisatie stay in ghana geweest. Zij hebben toen een verblijfplaats en een stage plaats voor mij geregeld. Het is dus zeker een aanrader om hun te contacteren. Het is de ideale manier om tegen een voordelig budget het land, de mensen en de cultuur te leren kennen. Hun website is www.stayinghana.com. ik ben er alvast mijn hart verloren en hoop dat dit bij jullie ook zo zal zijn. Als jullie nog vragen hebben, contacteer mij dan gerust op [EMAIL=“k_danel@hotmail.com”]k_danel@hotmail.com
groetjes
Kristel