Stage lopen in Ghana

Hoi iedereen,

Ik zou heel erg graag op buitenlandse stage gaan in Ghana binnen 2 jaar, als aanvulling bij mijn opleiding vroedkunde.

Iemand tips ??? Thx:dag:

Hoi Sabrina,

Als jij zover bent, dan wil ik wel kijken naar een plek! Zal niet zo moeilijk zijn, want er is en groot te kort aan midwife’s!

Groet, awaaze

Ja dank je. Maar het is vooral zo de verblijfplaatsen voor 2-3 maand dat een beetje betaalbaar moet blijven. En ik zoek ook zo een reisbeurs, volgens de info die wij hebben ontvangen zijn er reisbeurzen van ontwikkelingshulpen hiervoor beschikbaar.
Ik heb al contact gegevens van ziekenhuizen enz dus dat lukt me wel, maar zo al die dingen voor ter plaatse betaalbaar te kunnen overleven lijkt me moeilijk tevinden.

Groetjes

wat jij zegt, daar weet ik niets van. Ik weet dat het presbytarian hospital in Dormaa Ahenkro (Brong Ahafo) een joint-venture heeft met het Albert Schweitzer ziekenhuis in Dordrecht. Misschien willen zij je sponsoren! Iig is er genoeg en comfortabele slaapgelegenheid voor je (heb ik zelf ervaren!). Mocht je nog hulp nodig hebben, dan geef me een PM!

Groet

Ja das iets met Revsodep, die ontwikkelingshulp organisatie.
Mvg