Vijwilligerswerk/stage ghana

Hallo,

Wil je met een lokale NGO werken of stage lopen in Ghana?
REVSODEP is het antwoord.
Bekijk de site: www.revsodepghana.org
Ikzelf heb vrijwilligerswerk via hun gedaan, en dit is een geweldige ervaring geworden. Ik hoop dat iedereen deze kans krijgt.
Een aanrader.

Succes!

** Aplaku guesthouse** is gevestigd in Accra,Ghana.

Zie
www.ghana-guesthouse.com

Wij ontvangen studenten, vrijwilligers, politici, zakenmensen en toeristen, met respect voor Ghana, de natuur en de cultuur.

Voor gasten die willen acclimatiseren,voordat ze verder reizen. Ook geschikt voor langer verblijf. Voor groepen en individuen.

Water en elektriciteit zijn altijd aanwezig.

Aplaku guesthouse heeft een prachtig uitzicht over de zee. Stranden zijn op loopafstand.

Wij geven onze gasten alle releante informatie.

Voor luchthaventransport of ander vervoer hebben wij contacten met betrouwbare chauffeurs met deugdelijke auto’s.

Ook bieden wij waar mogelijk hulp bij problemen, die zich tijdens het verblijf van onze gasten elders in Ghana kunnen voordoen.

Voor meer informatie
riekyslenders@yahoo.com

Hallo,

ik las je berichtje over stagelopen in Ghana. Ook ik wil daar stagelopen. Het lijkt me echt geweldig. Ik zat alleen met een erg praktisch probleempje, mij werd namelijk verteld dat het rond de 6 tot 8 duizend euro kost. Ik ga er dan vijf maanden stagelopen. Kan jij mij enig inzicht geven in het bedrag wat jij kwijt was voor deze stage? Alvast hartstikke bedankt!

groetjes, Moniek Langelaan

Hallo allemaal,

wij zijn op zoek naar (medische)stagiaires m/v voor 2010 in VoltaRegion.

:dag:Opdrachten in samenwerking met lokaal ziekenhuis: :dag:
-onderzoek naar en rapportage van huidig niveau van medische-kennis en beschikbare apparatuur
-actie-punten voor up-grading
-opleiding lokaal medisch-personeel
-overdracht kennis cardio-vascular (basis)diagnose
-1 enkele of combinatie opdracht mogelijk

>>> kosten declaratie bespreekbaar!:slapen:

Wie zijn “wij”:
Stichting die al enkele jaren in deze regio projecten met succes heeft afgesloten.:kus:

groetjes,
Isaac

Hallo Moniek,

het is ook mogelijk om via Vrijwillig Wereldwijd naar Ghana te gaan om stage te lopen. We hebben projecten in Tamale en Kumasi en in Kumasi hebben we ook een stagebegeleider. Voor meer informatie over onze organisatie, projecten en kosten kan je een kijkje nemen op onze website:
www.vrijwilligwereldwijd.nl
Je verblijft in een gastgezin waardoor je de cultuur echt leert kennen. De wekelijkse kosten voor je verblijf betaal je ter plekke, zodat je zelf kunt zien waar het geld terecht komt.
Ook voor recente ervaringen van oud-vrijwilligers kan je op onze website kijken.

We wensen je in ieder geval alvast veel succes met je stage.

Vriendelijke groet,
Team van Vrijwillig Wereldwijd
[EMAIL=“info@vrijwilligwereldwijd.nl”]info@vrijwilligwereldwijd.nl

Beste Ankemu,

Is het ook mogelijk om daar af te studeren? Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Joeri

waar kan ik wat meer info over jullie stichting en de stage vinden?