Ik ga in mijn 3e jaar van verpleegkunde (hbo-v) stage lopen in Afrika. In Ghana, Berekum om precies te zijn. Ik ga hier 10 weken stage lopen en verblijf dan op een terrein bij een ziekenhuis. Ik vroeg me af of iemand wat informatie hier over heeft bijvoorbeeld over wat ik kan verwachten en of iemand nog handige tips heeft. Als iemand hier zelf is geweest zou ik dat graag willen horen!!
Super dat je in Ghana stage gaat lopen! Ik ga zelf ook naar Berekum. Weet je al wanneer je precies gaat? Misschien dat we er dezelfde tijd zitten, zou leuk zijn!
Heej,
Ik zag je oproepje! Zelf ben ik in Tamale, cape coast, elmina, kumasi, kintampo, accra en paga geweest. Misschien kan ik wat voor je betekenen qua voorbereiding, of andere vraagjes!
Je mag me mailen hoor, vind het leuk anderen te helpen, Ghana is echt GEWELDIG!
liefs
Patricia
Ik heb je een berichtje gestuurd, hoop dat je daar wat aan hebt!!!
Ben in februari vertrokken naar Ghana, en ben nog maar net weer thuis!!
Groetjes Patricia
Ik heb zelf ook in Ghana vrijwilligerswerk gedaan en ik heb een maand lang rondgetrokken om het hele land te kunnen zien. (nou ja, ik moet nog terug voor de rest…!)
Als je vragen hebt… Ik hoor ze graag!
Ik ben mijn hart verloren aan Ghana en ga ook terug dit jaar!
Een maand lang trekken… Jeetje, wat een lange tijd! Hoe lang heb je er trouwens vrijwilligerswerk gedaan en wat voor vrijwilligerswerk heb je eigenlijk gedaan?
Hoi,
volgend jaar wil ik graag in ghana mijn stages gaan mijn voorkeur ga liefst in Kumasi of Accra.
Kun je mij a.u.b. wat meer info willen geven over u ervaring.
email: philomena18@hotmail.com