Ghana 2008, aug t/m november

hallo!!
ikben op zoek naar mensen die net als ik, in de periode van aug. t/m november naar ghana gaan. ikzelf ga stage lopen in t holy family hospital!!
ben benieuwd :zon02::wereld:

Liefs Eef

hey

Ik zal in augustus in Ghana zijn, met twee vriendinnen. Wij verblijven bij vrienden in Accra. Op 22 augustus houden we een feestje, dus je bent alvast welkom. Je laat maar iets weten, mijn email is [EMAIL=“k_danel@hotmail.com”]k_danel@hotmail.com

hoop snel iets van je te horen

groetjes
kristel

Hoi,

Ik ga rond half juli tot half december naar Ghana, de eerste 4 maanden zal ik vrijwilligerswerk doen in Wa. Hierna ga ik nog ongeveer een maand rondreizen.
Het lijkt mij ook leuk om wat mensen te leren kennen die in dezelfde periode als ik in Ghana zijn.
groetjes Marion

hey

leuk te horen dat je ook naar Ghana komt. 5 jaar geleden ging ik voor het eerst naar Ghana om er vrijwilligerswerk te doen, sindsdien ga ik elk jaar terug. Ik heb ook mijn master thesis geschreven over plattelandsvlucht in Ghana. Het is echt een super leuk land. Elk jaar neem ik er zelf enkele vrienden mee naar toe, zodanig dat ze ook het land kunnen leren kennen. Op het einde van de rondreis doen we dan een feestje. Ik zou dus zeggen kom gerust af op 22 augustus, het is de perfecte gelegenheid nieuwe mensen te leren kennen.

ik kijk er alvast naar uit !

eeey,
wat een leuk verhaal, Ghana heeft je echt te pakken gekregen :slight_smile:
leuk idee ook om vrienden kennis te laten maken met het land!
het feestje klinkt erg leuk, helaas liggen accra en wa niet echt bij elkaar om de hoek…
mocht ik toevallig tegen die tijd in accra zijn lijkt het me zeker leuk om te komen.
groetjes Marion

Hallo!
Ik zit in oktober - december in Ghana, in het Tamale Teaching Hospital, zijn er dan toevallig meer mensen??

Ik zit vanaf juni in Ghana. Ga eindelijk terug na 3 jaar… Ik zal tot en met 24 augustus blijven, dus ben er niet echt meer in de periode waarin jullie er zijn. Maar ik kan niet meer wachten 'om op 't vliegveld te stappen! :slight_smile:

Hey

leuk te horen dat je terug gaat naar Ghana. Ik begrijp wel dat je maar al te graag op dat vliegtuig wil stappen, is bij mij ook zo.
Waar verblijf je dan ergens? ikzelf ga vanaf juli, mijn vriendinnen komen langs in augustus en dan trekken we samen rond voor 3 weken.

groetjes
Kristel

Ik verblijf in Klikor-Agbozume, vlakbij de Togolese grens. Waar verblijf jij?

Groetjes,

Inge

Ik verblijf vooral in Accra, wanneer ik met mijn vriendinnen rondtrek zal dit in de eerste plaats de kustlijn zijn: Elmina, Cape Coast, Axim, Nzulezu… We gaan ook zeker nog naar Aburi en dan ook nog naar de Eastern Region. Er is daar een schooltje dat zich vooral richt op kinderen uit achtergestelde gezinnen. Ik heb vrijwilligerswerk gedaan in dit schooltje en nu gaan we het ingezamelde schoolmateriaal bij hen gaan afgeven.
Dus moest je 22 augustus toevallig in Accra zijn, kom dan gerust langs op ons feestje. Hoe meer zielen hoe meer vreugde! Mijn vriendinnen vetrekken op 23 augustus. Ik zelf blijf dan nog tot in september.

Heeey!

22 augustus ben ik hoogstwaarschijnlijk in Accra, omdat ik 24 augustus alweer terug naar huis vlieg! En een feestje kan nooit kwaad!! Ik ga zelf ook veel rondreizen, nog geen idee waar allemaal, maar wie weet komen we elkaar tegen. Ik sla je mailadres op voor het feestje :slight_smile:

Veel plezier nog met voorbereiden en tot in Ghana! :wink:

Groetjes,

Inge

Hey Ingie

super tof dat je van plan bent om naar feestje te komen! Ik kijk er alvast naar uit je te ontmoeten. Moest je toevallig zin hebben om mee de kustlijn met ons te doen, laat dan gerust iets weten hé.

heel veel groetjes
Kristel

ps: ik heb gezien dat je ook op zoek bent naar iemand die je Ewe kan leren. Het is maar dat mijn buren in Accra is een Ewe gezin echt heel leuke mensen. Ik kom goed overeen met het buurmeisje, iemand van ongeveer onze leeftijd en ik ben ervan overtuigd dat zij je wel wat Ewe zal willen bijbrengen. Dus moest je interesse hebben, laat maar ies weten hé.

geen relatie tot onderwerp. reactie op iedere discussie - reclame

Dank u Robertv, voor uw attententie en reactie,
Beest