ghana oktober 2009

Hallo,
Ik vlieg 29 oktober naar Ghana om te werken in een weeshuis in Ho. Ik ga dit 4 maanden doen en daarna ben ik van plan nog rond te reizen door Ghana, togo en burkina faso, ik vroeg me af of iemand in deze tijd ook in Ghana is en ook rondreist?! Of misschien is er iemand die dit eerder heeft gedaan en mij meer kan vertellen over de ervaringen met buurlanden van Ghana, ik hoor het graag!

Hey! Ik ben Tine, 25 jaar en vertrek eind januari ook naar Ghana om gedurende 3 à 4 maand vrijwilligerswerk te doen voor cidghana. Wat mijn precieze taak wordt, zal ik elk moment nu vernemen van de organisatie. Spannend… Mijn plan was om ook enkele buurlandjes te verkennen, en natuurlijk Ghana zelf! West-Afrika boeit me al een hele tijd, en daarom kijk ik er enorm naar uit! Enkele lessen djembé bij de bron zie ik ook volledig zitten. Een reisgenoot is zeer welkom! Mijn email: [EMAIL=“kirietje@hotmail.com”]kirietje@hotmail.com

Hey!
Ik vroeg mij af hoe oud je was en m/v?
In november vertrek ik voor 2,5 maand samen met een studiegenootje naar Ghana, Kumasi. En wij zouden het leuk vinden om wat meer in contact te komen met mensen die er dezelfde periode zijn!
Groetjes, Anne Marieke

ik zie nu dat het om oktober 2009 gaat en niet oktober 2010, jammer!