Wie heeft gisteren rtl 4 gezien?

hallo meiden, wie van jullie heeft gisteren rtl 4 gezien? ik herkende het verhaal helemaal, ik ben zelf (nog)niet met mijn vriend getrouwd maar ik vond het echt heel bijzonder dat ze gingen trouwen voordat hij het leger in gaat! wie van jullie heeft ook zoiets meegemaakt? groetjes marinke

Ja ik heb het gezien!! Lief hoor… maar wel erg snel vond ik persoonlijk!!!

Ik heb het ook gezien , wat de snelheid qua trouwen betreft vind ik nog niet eens zo erg…
Maar ik begreep niet helemaal waarom ze voor het leger gingen trouwen. Als ik ga trouwen wil ik ook zou veel mogelijk bij hem zijn en daarom zou ik deze keuze denk ik niet zo maken…

nou ik snap de keus wel hoor. ik vind het een mooi gebaar mijn vriend moet straks ook nog 15 maanden het leger in en ik snap wel als je eerst gaat trouwen. maar goed dat is persoonlijk

Dianam, ik begreep dat inderdaad ook niet zo goed… Een vriendin van haar zei: “dan heeft hij iets om naar terug te kijken”. Ik zou zeggen wacht nog even, dan heeft hij iets om naar uit te kijken… Nu krijgt hij toch nog meer heimwee nu ze getrouwd zijn… :frowning:

Persoonlijk vond ik het ook snel en begreep ook niet waarom ze voordat hij het leger in ging,gingen trouwen. Je gaat toch niet trouwen om elkaar vervolgens bijna 15 mnd.niet te kunnen zien.
Ik begrijp over het algemeen nooit zo goed dat mensen gaan trouwen terwijl je helemaal niet bij elkaar woont.Dus hij gewoon in Turkije en jij in nederland. Maar zoals gezegd dat is mijn persoonlijke mening.

Cynthia , ik dacht idd precies hetzelfde als jij toen die vriendin dat zei. In mij ogen zou ik het omgedraaide juist veel leuker vinden : Je eigen bruiloft om naar uit te kijken !!
Girly86 , je mag je menig geven , dat doe ik ook jij snapt het en ik niet. Dta is ieder zijn eigen keuze…maar wanneer meot je vreind het leger in ?? Zal wel lastig zijn… Succes ermee

mijn vriend hoeft pas in 20011 het leger in dus we hebben nog even de tijd hoor

Dan heb je zeker nog even de tijd…geniet ervan zuu ik zeggen

hoelaat heb jij al een relatie en moet je vriend nog in het leger?

Ja ik snap wel waarom per se voor hij het leger ingaat, dat is ook al door de moeder kort uitgelegd (of is dat jullie ontgaan?).

Dienstplicht in Turkije is niet geheel zonder gevaar. De “strijd” tegen de PKK heeft al de nodige levens geeist. In het ergste geval komt hij dus niet terug uit de dienst. Dan is zij in ieder geval getrouwd geweest met haar grote liefde. Daarnaast kan het hem op de been houden, de gedachte aan zijn echtgenote, tijdens die lange moeilijke maanden in dienst. Ook als hij wel terugkomt, kan er sprake zijn van beschadiging, zowel lichamelijk als geestelijk. Dan is het voor beiden een mooie herinnering.

Wil overigens niet zeggen dat ik het om dezelfde redenen zo snel zou hebben gedaan.

Ik moet zeggen dat ik vind dat hun wel erg negatief denken over dienstplicht. Tuurlijk is het niet zonder gevaren maar toch…

Ik vond het niet zo slim van ze om na zo’n korte tijd al te trouwen. Ze kenden elkaar nog niet eens een jaar, dat is echt kort. En zéker niet als hij daarna nog het leger ingaat, veel jongens veranderen daardoor echt ingrijpend.

ik vond het heel mooi :slight_smile:

eey juull heb jij zelf ook een vriend in turkije?

Ik had :frowning:
ontmoet in een hotel :stuck_out_tongue:
we hebben zeker nog tot 3 maanden erna met elkaar gebeld enzo, maar nu hebben we ineens geen contact meer. kvind het echt heel sneu :frowning:
maarja. khoop hem ooit weer te zien .
en jij?

owwh dat is idd niet leuk nou je weet het nooit he! ja ik heb sinds juli een turkse vriend ik ken hem al wel 1,5 jaar ga er over 3,5 week weer heen

oohw das super ! :slight_smile:
kost je zeker wel veel geld, of niet? ik bedoel, steeds daarheen vliegen?
x

jah dat is niet echt goedkoop ofzo. op zich valt het mee want ben in oktober geweest en nu ga ik dus over 3,5 week weer en dan in juli voor 2 maanden dus het is te doen hoor!

das fijn :hihi:
khoop voor je dat het goed blijft gaan ! :slight_smile: