Wie heeft ervaring met Fly Brazil?

Hallo allemaal,

Ik meisje van 32 wil graag naar Brazilie, waarschijnlijk wordt het pas volgend jaar. Nu wil ik graag wat zien van het land, je ziet veel dure rondreizen. Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met Fly Brazil, de rondreizen, accomodaties en dergelijke.

Ik hoor het graag :slight_smile:

Wil je een persé een groepsreis maken? Je kan ook prima backpacken in Brasil (Ik heb alleen ervaring met backpacken); dat is helemaal leuk als je de taal een beetje spreekt en misschien kom je op plekken waar je met zo´n groepsreis niet zo snel komt.
Succes met je beslissing:-)

Beste,

Ik heb goede ervaringen met Fly Brasil!!
Heb een periode voor hun als gids hier gewerkt, en nog steeds heb ik goede contacten met hen. Ik woon in Tibau do Sul en als ik weer eens naar Belgie ga ga ik steeds met Fly Brasil.
Indien je info wil kan je altijd bij me terecht!!

Groetjes
Vitozky

Bedankt voor jullie reacties!

Vitozky wat ik graag wil weten is hoe het zit met het klimaat in Brazilie, groot land 5 klimaten. Ik weet niet goed welke periode ik moet gaan, ik hou van zon en strand. Ik wil ook wat zien van het land, georganiseerd, maar ook graag relaxen.

Verder gaan er wel meer mensen alleen mee met Fly Brazil?

Beste Summergirl,

Ik kan je vertellen hier in het noordoosten hebben wij over het algemeen altijd goed weer!!! Heel het jaar door hebben wij de zon hier!!
Enkel de maanden mei en juni is het regenseizoen en dan is er meer kans op regen, soms is het enkel een buitje in de morgend en verder de dag heel zonnig en warm, maar het kan ook gebeuren dat het voor heel de dag is die regen. Ook in deze periode koelt het s’avonds wel meer af maar overdag is het nog steeds lekker warm. Dan in de maanden augustus en september is er heel veel wind dus dat wil zeggen dat er dan heel veel kitesurfers en surfers te zien zijn hier, maar weer lekker warm weer met een lekker windje. Nu op het moment zijn we januari en is het hoog seizoen dus volop zomer. Nu hebben we regelmatig toch temperaturen rond de 31 a 32 graden. Heerlijk!!!
Voor een rondreis hier in het noordoosten kan het in principe heel het jaar door enkel met regen is het iets minder leuk maar het gaat ook!!!
Ik hoop je hier al wat wijzer mee bent geworden zoniet mag je gerust een reactie plaatsen.

Veel succes!!

ik volg Vitozki voor 100% wat betreft Salvador / Bahia !
in 1 woord : heerlijk

het klimaat is trouwens voor mij toch 1 van de belangrijkste redenen waarom ik hier al jaren woon :zon02:

Beste Summergirl,

Blijkbaar ben een zonliefhebber. Brazilië heeft veel te biden op het gebied van stranvakanties. Voornamelijk het noordoosten van Brazilië is met een heerlijk gemiddelde temperatur van 28°C en schittrende stranden zeer geschikt voor een strandvakantie.

Wat betreft FlyBrazil, de reisorganisatie is een van de voordeligste aanbieder in Nederland. Met eigen vluchten (de enige) naar Brazilië (Natal en Fortaleza) en chartervluchten beschikt FlyBrazil over vele accommodatie rond deze regio.

Dus, voor een strandvakantie naar Brazilië ben je aan het juiste adres.
:vak02: