Wie heeft er zin om mee carnaval te vieren in Rio?

Hallo,

ik ben van plan om vanaf 9feb naar Rio te trekken om daar carnaval te vieren. Ik zou graag voor iets meer dan een maand willen gaan, maar wil daarom niet perse een maand in Rio blijven en wat verder trekken.
Ik kom uit Antwerpen, ben een echt feestbeest; hou van zon, zee en strand… Maar wil natuurlijk ook altijd een beetje meer zien qua cultuur, dan alleen het strand…
Als er iemand dezelfde plannen heeft, en goed zot wil doen tijdens carnaval, laat me dat zeker weten!

groetjes
Chloë! x

Hey Chloë,

Wil je echt rondtrekken door Brazillie, of alleen in de buurt van Rio blijven?
Want ik heb inderdaad plannen om in 2010 naar Brazillie te gaan en wanneer
staat nog steeds open…

Ik kom trouwens uit Putte (vlakbij Antwerpen).

Groetjes,

Michelle

Ik heb al rondgetrokken in Brazilië, maar natuurlijk nog niet alles gezien daar dus ik wil mss ook wel rondtrekken. ( het is nu niet zo dat ik echt een zware backpacker ben ze) Voor mij is alles goed, zolang ik carnaval maar heb meegemaakt :hihi: Wat ben jij van plan? En voor hoelang wil je gaan?

Groetjes

Hey!

Ja ik kan vier weken vakantie krijgen! Het liefste rondtrekken want het is niet een land waar 1,2,3 terug naar toe gaat en als ik toch naar Rio ga, kan ik idd net zo goed gaan als het carnaval is… Heb je alle bekende dingen al gezien?

Groetjes.

Heb rondgetrokken van Natal tot Rio. Heb daar veel mooie dinges gezien. :slight_smile: Ja ik vind het ook te stom om echt een hele maand in Rio te blijven, in welke richting wil je trekken? noord of zuid? Ja Brazilië is echt de moeite om te zien!

Hej,

Ik vertrek 1 februari naar Brazilië en verblijf bij iemand in Rio de Janeiro. Ik blijf tot 19 februar en natuurlijk ga ik ook carnaval vieren. Graag zou ik ook richting amzone vetrekken en watervallen zien!! Misschien dat we in Brazilië wat kunnen afspreken om een tour te doen? lijkt me leuk.
saludos Marleen

Hoi HOi!

Ook ik ga begin feb. naar Rio voor oa de carnaval daar. Ik ga er heen voor ong 4 weken, langer kan helaas niet ivm studie.

Als jullie nog reisgenootje zoeken, let me know!

Groetjess

Ik ben zoieso in Rio met carnaval volgend jaar. Data in 2011 zij 4-8 maart als ik me niet vergis. Ben op rondreis door Zuid-Amerika vanaf 14 november en hoop halverwege februari in Rio te arriveren.

Reis alleen en tijkt me gezellig om daar met wat luitjes het carnaval mee te maken :d

heyla,

Ik wil heel graag carnaval gaan vieren in rio ben zo zot van carnaval kom zelf uit limbrug belgie en ben 22 jaar,ik zie het volledig zitten!!!

heey heey,

Mooi :slight_smile: Wanneer ga je vertrekken of ben je van plan om te vertrekken? Ga je er alleen heen? Wil je allen de carnaval zien of ook nog rondreizen? Misschien kunnen we mails wisselen om in contact te blijven…

Groetjess

heyla

verlopig nog alleen maar heb altijd al de carnaval willen meemaken in rio
en sta voor alles open…
mijn e mail adres is
[EMAIL=“xmandykex@hotmail.com”]xmandykex@hotmail.com
xxxx

Haai

Ik heb ook plannen dit jaar Carnaval in Rio mee te maken. Als er iemand op zoek is neer ene reisgenoot, dan hoor ik dat graag. Ik ga wel naar Rio voor Carnaval en daar kan natuurlijk een andere bezigheid bijkomen, maar prio is wel carnaval…

Groetjes

Sinio

[quote=“Sinio, post:12, topic:63845”]

Haai

Ik heb ook plannen dit jaar Carnaval in Rio mee te maken. Als er iemand op zoek is neer ene reisgenoot, dan hoor ik dat graag. Ik ga wel naar Rio voor Carnaval en daar kan natuurlijk een andere bezigheid bijkomen, maar prio is wel carnaval…

Groetjes

Heyla,

JA voor mij is het ook dat gene wat telt carnaval in rio,dat is het geen waar ik voor wil gaan :slight_smile:
xx

[quote="“mandykeeee, post:13, topic:63845"”]

Haai Mandy,

Hoe lang zou je daar willen blijven? Ik kan zelf 3 a 4 weken wegblijven, maar korter kan natuurlijk ook.

X

[quote="“Sinio, post:14, topic:63845"”]

Ik dacht aan 2 en een halve week ofzo
xx

[quote="“mandykeeee, post:15, topic:63845"”]

Ja moet voor carnaval inderdaad genoeg zijn. Wat weet je van de carnaval in Rio? Of ga je het ook voor het eerst meemaken?

x

[quote="“Sinio, post:16, topic:63845"”]

Ik ga het voor het eerst meemaken als ik natuurlijk reisgenootjes vind eh :slight_smile:
xxx

[quote="“mandykeeee, post:17, topic:63845"”]

Ok. Ja voor mij hetzelfde. Heb je ene voorkeur voor het aantal reisgenootjes?

xxx

[quote="“Sinio, post:18, topic:63845"”]

nee maakt niet uit 1 is ook al goed :slight_smile:
xx

[quote="“mandykeeee, post:19, topic:63845"”]

Hmm kan riskant zijn 1 reisgenoot. Dan moet het toch wel een beetje klikken. Waar moet je reisgenoot aan voldoen dan?

xx