Wie heeft er zin om mee carnaval te vieren in Rio?

[quote="“Sinio, post:20, topic:63845"”]

Mijn reisgenoot moet kunnen plezier maken en genieten,niet saai zijn en muzeums enzo gaan willen bezoeken,wilt lekek rop strand liggen stadje in,terrasjes maken eens lekker uit,gewoon weg genieten en natuurlijk eens gek kunnen doen eh :slight_smile:
xx

[quote="“mandykeeee, post:21, topic:63845"”]

Hmm gelukkig… Lijkt mij eveneens de juiste bezigheden tijdens een verblijf in Rio… Zullen we eens even kijken als wij goede reisgenoten kunnen zijn. Wij gaan tenslotte voor hetzelfde :-))

xxx

[quote="“Sinio, post:22, topic:63845"”]

lijkt me geweldig!! ook al super dat je zo bent!!
we kunnen mailen als je wilt gaat wat gemakkelijker dan hie reh :slight_smile:
[EMAIL=“xmandykex@hotmail.com”]xmandykex@hotmail.com

xx

Hallo,
Graag wil ik me aansluiten om eens carnaval te vieren in Rio. Heb zelf al veel wereldreizen gemaakt. Vorig jaar heb ik een maand rondgetrokken in zuiden van Indië. Vs heb en Canda heb ik ook al rondgetrokken.
Juist zuid Amerika en Brazilië staan al lang op mijn verlanglijstje. Vandaar de interesse naar deze Carnaval viering.
Laat me geworden of je interesse hebt met mij. Mail me [EMAIL=“John.vino@hotmail.com”]John.vino@hotmail.com
Woon in Gent dicht bij treinstation.
Reisgroetjes en tot gauw;
Johannes

Hallo allemaal!

Ik ben een meid van 33 jaar! Lees net al jullie berichten en zou mij ook graag willen aansluiten…en same feestvieren. Ben zelf ook lekker gek en hou ook van een feestje! Ik verblijf in Rio bij een Braziliaanse vriend (nog nooit gezien , maar wel al 2jaar msn en mail contact)…Hij woont praktisch aan het strand, in Copacabana. Begrepen van hem dat de carnaval 8 maart valt!
Dus je begrijpt dat het wel spannend is, dus zou ik graag metgezellen hebben.
mijn email: [EMAIL=“aswartsenburg@yahoo.com”]aswartsenburg@yahoo.com Facebook - log in or sign up

Ik wil zelf 2 weken gaan! Ik zou rond 23 febr willen vertrekken…

Groetjes Anne

Hai Chloë,

Lees net dat je dit jaar naar Brazil geweest bent! Ben je al terug?
Wilde je foto’s bekijken op facebook, maar jouw opgegeven naam kent hij niet.
Zou graag je verhalen willen horen en miss nog tips ed…
Mijn mail: [EMAIL=“aswartsenburg@yahoo.com”]aswartsenburg@yahoo.com

Dank je alvast!

Groetjes anne

Hallo mijn naam is Githa,

Ik wil eind February 2011 naar Salvador Bahia en dan daar van 03 maart tot 8 maart Carnaval vieren wie heeft er zin om mee te gaan? Ik ben in 2009 ook al in Salvador Bahia geweest en heb daar een top tijd gehad Carnaval in Salvador Bahia is top!!!

ik ben zelf reisagent en reis zelf heel veel veelal naar luxe hotels ik ben geen budget traveller maar nu kwam ik dit super leuke hostel tegen aan t strand in Salvador Bahia:
http://www.chelagarto.com/index.php/en/hostels-in-brazil.html

Informatie over kaarten voor de feesten bloco’s / camarote’s

Wie heeft er zin om mee te gaan? :zon02:

ik wil heel graag mee gaan,zeer veel intresse!!!
groetjes
Mandy

maar niemand die richting Rio gaat eind februari??? :confused:
Ik zou graag rond de 23e willen vertrekken en rond 12 maart terug!!
Hoop dat iemand reageert…

Mijn email: [EMAIL=“aswartsenburg@yahoo.com”]aswartsenburg@yahoo.com

heyla,

ik ben zeer geintresseerd om met je mee te gaan…
laat van je horen
Groetjes
Mandy

Hallo,

Ik zit zowieso met carnaval in Rio,ik vertrek voor 3 maand op 27 dec 2010 en kom terug 26 maart.
Dus moest je zin hebben,wil ik gerust eens afspreken hoor,je laat maar iets weten!

greetz

Ellen

Hallo,

Als je graag Brazilië eens wil rondreizen,zeker doen zou ik zeggen!
Heb al een klein stukje gezien en is echt de moeite waard!
Ben verloren aan dit land,vandaar dat ik op 27 dec voor 3 maand vertrek en dus ook carnaval ga vieren daar.
Moest je interesse hebben,je mag altijd iets laten weten!

greetz

Ellen

Hoi Mandy en Ellen,
Mandy: Wanneer ben jij van plan om te vertrekken naar Brazil?? En Wat wil jij allemaal ondernemen?
Heb je al een vlucht geboekt? Ik nog niet….maar wil niet te lang meer wachten…Heb gezien dat wanneer je op een doordeweekse dag vertrekt , de prijs op €728,-
zit. Op vrijdag en zaterdag betaal je zo bijna 300,- meer! Dus dacht aan 23 februari (woensdags). Ben ook net begonnen met een cursus Braz-Portugees.
Ik hoor wel van je!

Ellen: Wat lekker dat je 3 maanden gaat zeg…zou ik ook wel willen hoor!! Maar ik heb ook een zoontje en dat gaat gewoon niet.
Ik ga nu ook zonder hem, 2 weekjes. Dan kan nog maar langer wordt lastig! Lijkt mij heel leuk om in Rio af te spreken. Misschien moet je mij anders even mailen.
[EMAIL=“aswartsenburg@yahoo.com”]aswartsenburg@yahoo.com.

Groetjes Anne

Hey allemaal,

Ik ga in februari/maart een maandje rondreizen (ben nog niet uit over de route en de veiligheid) en wil daarnaast zeker carnaval vieren.
Lijkt me leuk om met een aantal mensen het carnaval daar mee te maken!
Hebben jullie al de vlucht geboekt? En hoe zit het met kaartjes voor carnaval?
Of kan het ook nog daar gekocht worden?

Mandy, ga je nog naar Brazilie?
Laat even wat van je horen!

Groeten Anne

Hoi hoi,

Voor dit jaar ben ik te laat voor carnaval in Rio:-)Maar het lijkt me hartstikke gaaf om dat eens mee te maken.Loop al een tijdtje met het idee,en dan te gelijker tijd wat meer zien van Brazilie.Maar ik hoor ook dat Brazilie gevaarlijk moet zijn en niet zo heel goedkoop.Wat zijn jullie ervaringen?

Gr Diaan