Wie heeft er nog een tip ivm 2 dagen over in schema.

Ik verblijf van 19 tot 24 september op Phuket omdat we daar 2 vriendinnen gaan treffen. We hadden eerst het plan om 2 dagen op Koh Phi Phi te verblijven. Heb daarom al een vlucht geboekt van Chang Mai naar Phuket. Het plan was dus om 16 september een hotel te boeken op Phuket en dan dus de 17e `s ochtends met de veerboot naar Phi PHi te gaan. Nu zijn we van plan om maar 1 ovenachting te doen op Phi Phi en hebben we dus opeens tijd over vanaf 15.00 uur 16 september tot de 18e wanneer we dus naar Phi Phi willen gaan. Heeft iemand nog een leuk idee voor die 2 dagen? We willen graag niet op Phuket blijven omdat we daar dus al 5 dagen zitten.

Ton Sai waterval en Khao Phra Thaeo, wildpark (22 kilometer van de stad): Het ruim 20 vierkante kilometer grote gebied herbergt verschillende zoogdieren zoals beren, stekelvarkens, gibbons, makaken, maar ook reptielen. Daarnaast leven er nog meer dan 100 vogelsoorten. Dit alles in een idyllische omgeving met enkele watervallen.
Misschien is dit iets voor jou Mokoning?
gegroet:georgessiam.

1 like

Hey ik las je bericht heb helaas geen tip voor je. Alleen maar wat vraagjes. Waar heb jij het ticket geboekt van Chiang Mai naar Phuket wij zijn daar 21 en 22 september (in de planning). Hoe ziet jou/ jullie reisschema er verder uit. Ik heb zelf net ons schema online gezet voor tips …

Gr. Karin