Dag mensen,
wie van jullie heeft een leuke zomerbaan gehad, liefst in Spanje, Griekenland, Italie of Turkije en kan mij een leuke kroeg/bar/discotheek aanbevelen? Liefst in de horeca, achter de bar bijvoorbeeld. Ik weet zeker dat er genoeg kroegen zijn die personeel zoeken, maar kan het gewoon echt niet vinden op internet, kom altijd op deze site terecht. Ik wil heel graag weg voor 2 maandjes, dus ik hoop dat iemand een link, tip, website of iets anders kan geven.
Oja, als je dit ook van plan bent, ik zoek eventueel iemand om dit samen mee te gaan doen, van half juni tot half augustus?
Ik weet dat er genoeg mensen zijn die een onvergetelijke vakantiebaan hebben gehad, dus ik hoop dat jullie me mailen!!!
Groetjes Linda
Hai Linda,
ik werk nu al drie jaar in Calella, Spanje (een half uurtje van Barcelona). Het bedrijf waarvoor ik werk heet grupo turisme en zij hebben 5 discotheken, 2 bars en een restaurant. Kijk even op de website: www.grupoturisme.es of www.calellaweb.nl op de eerste site kun je ook solliciteren. Nederlanders zijn bijna altijd wel nodig hier en met een beetje kennis van Engels en Duits kom je er wel.
groetjes,
Wendie.
wie heeft er zin om dit seizoen op sardinie te komen werken!?
het is hard werken dat voorop, maar wat is er leuker dan werken onder de zon in een super mooie omgeving?!
je kunt kiezen uit baby, mini, junior of young club. (dit betekent het vermaken van kinderen tot 18 jaar met diverse binnen en buiten activiteiten)
sport (tennis, voetbal, boogschieten noem maar op, als je er verstand van hebt kun je de gasten helpen)
of als je goed italiaans spreekt het vermaken van de gasten op het strand.
vanaf 2100 uur is er een grote musical/show waarin gedanst dient te worden of waarin de decors gebouwd moeten worden en het regelen van licht en geluid.
Uiteraard krijgje hier een salaris voor evenals kost en inwoning.
interesse???
mail me !!!
p.s. 8 mei vertrek ik zelf die kant op, wie snel is kan mee rijden!!!
Hallo Giosy,
uw bericht sprak mij heel erg aan om in de zomervakantie van 2008 met u te werken.
maar ik heb nog wel een paar vragen.
zoals hoe zou mijn dagrooster er uit zien? en wat voor een werk moet ik precies doen?
zou u mij hier meer informatie over kunnen sturen?
alvast bedankt
groetjes Mick
klinkt geweldig, heb je er meer informatie over?
Hoi allemaal!
We zoeken nog steeds mensen voor op Sardinie te werken.
Het betreft resorts met 5 sterren. Je werkt dan als all round animator. Overdag met kinderen, sport contacten enz en s avonds happy disco en de shows.
Je krijgt kost en inwoning vergoedt. En natuurlijk een salaris. De resorts liggen allemaal aan het strand en je hebt een SUPER staff om mee samen te werken!!!
Heb je intresse, stuur dan een bericht!
Groetjes
Welke talen moet je kunnen spreken?