wie heeft er zin om dit seizoen op sardinie te komen werken!?
het is hard werken dat voorop, maar wat is er leuker dan werken onder de zon in een super mooie omgeving?!
je kunt kiezen uit baby, mini, junior of young club. (dit betekent het vermaken van kinderen tot 18 jaar met diverse binnen en buiten activiteiten)
sport (tennis, voetbal, boogschieten noem maar op, als je er verstand van hebt kun je de gasten helpen)
of als je goed italiaans spreekt het vermaken van de gasten op het strand.
vanaf 2100 uur is er een grote musical/show waarin gedanst dient te worden of waarin de decors gebouwd moeten worden en het regelen van licht en geluid.
Uiteraard krijgje hier een salaris voor evenals kost en inwoning.
interesse???
mail me !!!
p.s. 8 mei vertrek ik zelf die kant op, wie snel is kan mee rijden!!!
Hoi, kan je er ook gaan werken voor een periode van 1 maand? ik ben namelijk alleen in juli beschikbaar…
Helaas kan ik je geen mailtje sturen (dat blokkeert de site) dus hoop dat je dit nog leest
Op dit moment ben ik me aan het orienteren voor een baan voor de komende zomer.
Kun je me wat specifiekere informatie geven over de hoogte van het salaris en de functie eisen?
Is het mogelijk dat je persoonlijk contact met mij opneemt? (via email). Mijn email adres is [EMAIL=“liesbethsnoeren@hotmail.com”]liesbethsnoeren@hotmail.com
Hee! ik vroeg me af voor hoelang je daar kan werken! aangezien ik 8 maart naar Florence vertrek om daar italiaans te leren op school…maar 8 april alweer klaar ben daar! Helaas ga ik eind juni alweer terug naar Nederland. Maar het lijkt me wel super gaaf om anderhalve maand op een camping te werken! Klinkt super tof! ! Dus…ben benieuwd !! x Hannah!
Ik zou graag wel wat meer informatie willen, want ik heb zeker interesse!
Zou je me een berichtje willen sturen? Met o.a. het onderdak, salaris, team grootte, verwachtingen, etc?
Ik ben in Juli en Augustus beschikbaar voor zo’n 7 weken.
Ik wil graag weten of er dit jaar ook nog mensen nodig zijn. Mijn ouders zijn met pensioen en wonen nu op Sardinië. En ben nu op zoek naar werk op Sardinië, ik wil mij daar ook vestigen. Ik heb ervaring in de horeca en muziek(dj). Spreek vier talen en ben klantvriendelijk. Ik ben ook het hele seizoen beschikbaar.
Mijn naam is Tonino Putzu en ben het hele seizoen beschikbaar. Spreek 4 talen(ned,eng,duit.it). Heb zelf horeca ervaring endoe ook nog het een en ander met muziek(dj). Ik ben al een tijdje op zoek naar werk op sardinië. Ik wil mij daar dit jaar gaan vestigen.
Mijn naam is Koen Prins en ik ben 25 jaar. Ik heb voor Vacansoleil op heel wat campings gewerkt in Italia, ik ben van alle markten thuis. Mail me; koenprins@hotmail.com I won’t let you down
Graag zou ik wat meer info willen over waar in sardegnie het is. Ik ben zelf half italiaans, 22 jaar. En spreek het ook redelijk italiaans. Heb veel ervaring in de horeca. Ik zit nog op school dus ben beschikbaar vanaf half juli tot begin sept. hoop Snel wat te horen.
Ik (20 jaar) ben samen met mijn vriend (25jaar) opzoek naar vakantiewerk voor de maanden juli en augustus. Dit leek ons een hele leuke plek! Ik heb veel ervaring met oppassen en daarnaast werk ik, naast mijn opleiding, in de horeca. Mijn vriend heeft ook horeca ervaring en daarnaas speelt hij 1e klasse voetbal.
Graag zou onze CV’s willen opsturen, maar ik kon geen emailadres vinden.
Ik hoor graag van u of er nog mogelijkheden zijn.
Hey , ik ben Eleni ik ben 19 jaar en ik woon in Belgie. Ik ben zelf op zoek naar werk in Sardegna dus dit staat me wel aan ! ik studeer toerisme en spreek 5 talen(italiaans,frans,nederlands,engels,duits) , 6 als je het sardisch erbij telt(mijn mama is sarda). Waar ergens in Sardegna situeert het vakantiepark zich ? laat je mij alsjeblieft iets weten op dit emailadres ; gianna.orru1@hotmail.com.
Mvg , Eleni Tsiompanoudis
Beste, ik ben Pieter Ampe en ben wel geinterreseerd in de job.Sinds kort woon ik in Sardinie.Ik ben muziekant en entertainer.(profesioneel)Ben Kunstenaar van tekenen tot decorbouw.Spreek de talen Engels Nederlands Frans een beetje Duits en Spaans.Graag had ik geweten hoeveel maanden u mensen nodig heeft.Ik denk dat ik een goeie aanvulling kan zijn voor het vakantiepark.Ik hoop op een spoedig antwoord.