Mijn naam is Eva. Ik ben nog niet zo lang lid hier, maar ik begin het steeds beter te leren kennen.
Deze zomer word ik 18 en ik zou graag op een camping werken in Italia, maar omdat ik nog op school zit ben ik periode gebonden.
Ik had al eea opgezocht, maar misschien kunnen jullie me hier toch in verder helpen. Het blijkt erg lastig, want ik ben van Juli tm 27 Aug. beschikbaar.
Heey!
Ik weet niet als wat je wil werken, maar je kan het misschien proberen bij camping Norcenni Girasole Club. Dat is een grote camping in de buurt van Florence. Ze hebben altijd wel personeel nodig voor in het restaurant of achter de bar. Er komen veel Nederlanders op deze camping. Ik heb daar zelf gewerkt afgelopen seizoen en het is onwijs gezellig!
Succes!!
hoi,
Ik wil heel graag 2 maanden in de winter in italie werken. Zo wil ik erachter komen of het me bevalt. Als het bevalt wil ik langer daar gaan werken en bevalt het me dan nog steeds dan wil ik daar gaan wonen.
Kan iemand me hiermee helpen?
groeten aukje
Ik kan me je vraag voorstellen, maar als je wat meer informatie zou geven, bijvoorbeeld welke regio('s) en wat voor soort werk en binnen welke periode(datum) zal dat waarschijnlijk eerder/meer reacties opleveren.
Ik heb net een nieuwe baan. Dus ik zal graag in de zomer juli en augustus willen werken. En dan op een camping of hotel of discotheek of een bar. Florance en sicilie vind ik erg mooi.
Wie kan me daar informatie over geven?
groetjes aukje