Vakantiewerk 2010!

Ciao a tutti!

Voor de zomer van 2010 ben ik op zoek naar vakantiewerk in Italië! In maart word ik 18 en dan zit ik in mijn examenjaar(VWO), het jaar hierop wil ik aan de studie Italiaans beginnen, dus voor die tijd leek het me leuk om mijn Italiaans(wat ik al redelijk tot goed spreek) een beetje aan te scherpen.
Zelf zat ik te denken aan vakantiewerk in de maand juli, maar ik sta natuurlijk open voor andere ideën :wink:

Ik ben op zoek naar informatie en eventueel geïnteresseerde werkgevers,

Magari ci vedremo in 2010!:dag:

Wat voor werk zou je willen doen?

Hey, allereerst bedankt voor je reactie!

Wat voor werk ik zou willen doen? Eerlijk gezegd sta ik voor veel dingen open, het lijkt me leuk om bijvoorbeeld op een receptie van een camping te werken. In een (camping)restaurant lijkt me ook wel iets, maar iets wat los staat van toerisme(een winkel of zo, of iets op een kantoortje achter een computer) is ook prima. Ik ben niet echt kieskeurig, maar het zou wel fijn zijn als ik de accommodatie niet extra hoef te regelen.

Hoi,

Leuk dat je op zoek bent naar vakantiewerk in het buitenland. Ik denk dat ik je er wel aan kan helpen. Kijk eens op Buitenland-Werken.

Succes

Dankjewel, ik zal het in de gaten houden!

Hallo , Wij zijn op zoek naar serieuze zelfstandige,enthiosiaste mensen voor het seizoen 2010.
(met vooral een ruim verantwoordelijkheids gevoel)
Het moet wel zijn voor de hele maand Juli en Augustus: accomodatie wordt voor gezorgd.
Wij zoeken mensen voor de animatie en kassieres voor de zwembaden. Italiaanse taal is een absolute pre.
Laat maar iets van je horen.

Vacansoleil biedt werk op campings oa in frankrijk en italie. mijn zoon heeft het dit jaar gedaan. je solliciteert bij vacansoleil en zij zorgen dat je op een camping kan werken.
hier is de link: http://www.campingjobs.nl/?land=nl
In het metro krantje hebben ze steeds in advertenties gevraagd om mensen vanaf 18 jaar die frans of italiaans spreken.
misschien iets voor jou., succes ook met je eindexamen.
groet marjorie uit delft