Vakantiewerk in Italie gezocht!

Mijn naam is Tessa en ben 19 jaar. Ik ben op zoek naar een leuke vakantiebaan in Italie voor de periode Juli en/of Augustus 2010. Het liefst iets in de horeca, hotel, camping of B&B. Ik heb 4 jaar horeca ervaring bij verschillende bedrijven in Nederland, en wil graag wat meer ervaring opdoen in het buitenland. Ik spreek Nederlands, vloeiend Engels, kan me verstaanbaar maken in het Duits en ben Italiaans aan het leren. Ik heb een jaar leisure management gestudeerd aan de NHTV en doe nu International Business and Management Studies en ben van plan om deze studie in Milaan af te maken doormiddel van een uitwisselingsproject. Maar om zeker te kunnen zijn van dit besluit zou ik graag eerst het echte Italie willen leren kennen. Vanwege mijn studie ben ik dus ook eventueel inzetbaar voor administrative/ financiele taken. Verder ben ik niet veel eisend qua locatie of werkzaamheden. Ik ben veelzijdig, zelfstandig en zie mijn werk. Wel zou ik het zeer op prijs stellen als er kost en inwoning mogelijk is. Heeft u een vacature of tips voor mij, laat dan vooral een berichtje voor me achter.