Zuid-Italië/Sardinië - 2 weken

:ITALY:

22 april / 6 mei. Beetje kort dag maar a la, ik ben op zoek naar een reisgenote, boven de 30, die zin heeft om samen door Italië te reizen. Ik dacht zelf aan Puglia met onder andere: Alberobello, Lecce, Otranto, Matera, Gallipoli…Of Sardinië en dan met name het noorden. Of beide! Afreizen naar Brindisi en dan per openbaar vervoer genoemde plaatsen bekijken, dan met de trein richting napels en daar met de veerboot over naar Sardinie? Zoiets in die richting.

Ik ben zelf al 35 jaar een vrouw, hetero, simpel en gewoontjes en een grote dierenvriend. Ik hou van zon, zee en strand maar ben wel het type die VEEL wil zien (het net voor sluitingstijd nog ff snel naar binnen gaan type) , dus niet iemand die de hele vakantie op het strand gaat liggen. Meer een gecombineerde vakantie van cultuur, geschiedenis, oudheden…kastelen, burchten en kerken, wandelen, excursies naar het 1 of het ander, fiets huren, zwemmen, zee en strand.

Het is natuurlijk niet zo dat we 24 uur per dag met elkaar op hoeven te trekken.

Anyway, als bovenstaande je leuk lijkt dan hoor ik het wel.

Toedeloes
:dag: