Wie heeft er ervaring met de reis "Thailand in vogelvlucht" van holland international

Wij gaan in Juli naar thailand en hebben de reis "thailand in Vogelvlucht geboekt. Nu ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die deze reis ook gemaakt hebben.
Daarna gaan we nog naar phuket en koh Samui.
Als er iemand nog leuke suggesties heeft voor excursies in een van deze plaatsen zijn ze van harte welkom.
Daarnaast zou ik ook graag weten of het leuk is en of het kan om vanuit Chaing mai naar de mekong rivier te gaan??!!
Dus heb je ervaring laat eht me even weten
jessica

Hallo!

Ik ga ook samen met een vriendin Thailand in Vogelvlucht doen… begint 16 juli!
Ben erg benieuwd hoe het zal zijn!:smiley:

Groetjes

Hoi hoi else,

Dat zijn in ieder geval dan al 6 mensen die gaan!!! Want wij gaan met zijn vieren. Nu maar hopen dat er nog meer mensen gaan want anders gaat de reis niet door!!
Zijn jullie al eens in thailand geweest?? En hebben jullie een verlenging eraan geplakt?? Wij wel wij gaan na de rondreis nog naar phuket voor 6 dagen en 6 dagen naar koh samui! Ben heel benieuwd!! Tot 16 juli dan maar.
gr jessica:THAILAND:

In Chiang Mai zijn veel kleine reisbureautjes waar je bijvoorbeeld een dagtrip naar de Gouden Driehoek kan boeken, een gebied dat voorheen voornamelijk berucht was vanwege de opiumhandel tussen Birma, Laos en Thailand. Bij veel van die excursies maak je ook een kort tripje met een bootje over de Mekong rivier. Best een leuke dagtrip !

Haay…

Ja wij gaan daarna door voor 8 dagen Koh Samui en dan Koh Panghan?!:king: daar schijnen mooie fullmoonparty’s te zijn!
Wij gaan daarna nog 2 dagen naar Bangkok… en dan weer naar huis.
We hebben de ticket en reis ook apart geboekt…we vliegen ook de 14e naar BKK.
Inderdaad hopen dat het gewoon door… we hebben er nog maar 9 nodig om het door te laten gaan haha!
Nou tot dan :vak02:

Groetjes!

Ohh we zijn nog nooit in Thailand geweest…vandaar dat we een rondreis hebben geboekt. Iedereen zegt namelijk dat we eigenlijk daar naar toe moeten gaan, en daar alles boeken… maar dat durven we nog niet aan haha!

gr.

Hier vind je meer info & data mbt de Full Moon Party op Ko Pha Ngan:

Als ik een tip mag geven.
Koop alleen hier een retourticket naar bangkok.
Vanuit daar kun je alles zo makkelijk regelen…
De verkopers komen naar jou toe…
En…het belangrijkste…je bespaard een aardige cent…
Als voorbeeld een binnenlandse vlucht chiangmai-phuket
NL reisbureau 138 euro
in thailand 30E

groet jeroen

Ik ben net terug uit Thailand, heb ook de reis Thailand in Vogelvlucht gedaan. Echt een super reis gehad. Wij hadden een hele leuke groep en een super reisleiding. Zeker een aanrader, daar krijg je geen spijt van.

Foto’s zijn binnenkort te bekijken op http://thailand.truckpage.nl

Hoi leuk om te horen dat het een leuke reis was!!!
Maar vertel is iets meer?? Waar moeten we op letten of wat kunnen we gaan doen in de vrije tijd? Met hoeveel man waren jullie?? Vertel vertel ik ben heel benieuwd.
Ben je daarna ook nog naar een eiland geweest of niet??
gr jessica

Je ziet gewoon ongelooflijk veel in die 11 dagen. Alles is eigenlijk even mooi en prachtig. Hoogtepunt was toch absoluut de olfiantenschool als je in Chang Mai bent.

Verder moet je echt proberen om in Bangkok een fietstocht te maken (kan ook 's middags) Dan zie je een andere, veel mooiere kant van Bangkok, echt een absolute aanrader.

Als je in Bangkok bent en je hebt een avondje niks te doen, dan moet je absoluut naar Sirocco gaan. Dat is een bar, op het dak van een groot gebouw (state Tower) Ervanuitgaande dat jullie ook in het Narai hotel verblijven is het heel makkelijk te vinden. Als je het hotel uitloopt meteen rechts, en dan verschijnt het vanzelf aan de linkerkant.

In Chang Mai kan je ook een fietstocht doen, maar die is niet zo mooi als in Bangkok. Beter kan je op de vrije dag in Bangkok de Tour door de vallei doen. Dat duurt wel de hele dag en is redelijk prijzig (2200 bath) maar volgens onze groepsgenoten absoluut de moeite waard.

Verder is het ook wel eens lekker om in je vrije tijd even bij te komen aan het zwembad. Het zijn best drukke dagen waarbij je veel indrukken opdoet.

Wij hadden verder een hele leuke groep en reisleiding. Onze Nederlandse reisleider heette Marcel en onze Thaise reisleider heette Nok. Echt hele leuke reisleiders. Onze groep bestond uit 19 man, varierend van een gezin tot newly weds en wat oudere mensen. Het klikte echt met iedereen en was erg gezellig.

Hallo!

Wat leuk om te lezen!:chin: Heb er echt heel veel zin in!
Jessica, weet jij of er al meer mensen zijn voor de reis? Wij gaan donderdag onze reis betalen, dus no way back :zon02:

Bedankt voor je berichtjes kenworth!

Groetjes Else

Hoi Else,
Ik heb nog een reactie gehad op een andere site van nog twee meisjes die gaan. DUS DAT MAAKT 8!!!
Nog een aantal te gaan maar goed. Het is nog geen tijd en wie weet zitten we al vol maar hebben ze onze vraag niet gezien hier op het forum!
Hebben jullie er al zin in of nog niet??
Wij wel hoor. Ben net weer na twee weken vakantie weer aan het werk maar wou dat het al 15 juli was!!
Ik spreek je wel weer gr jessica

Hallo!

Oohh 8 al, dat gaat de goede kant op inderdaad!Wij gaan donderdag naar t reisbureau, dan zullen we wel even vragen of er meer mensen zijn.
Vandaag nog 2 maandjes…heerlijk!Vanaf dat we hebben geboekt hebben we het er al elke dag over, super veel zin… :smiley:

Groetjes!

Hallo reislustigen,
Voor mij zit mijn Thailand ervaring er helaas weer op. Wat betreft jullie vragen: Vanuit Chiang Mai worden diverse trips naar de gouden driehoek en de mekong river aangeboden. Onderhandel wel over de prijs want deze zetten ze altijd hoog in daar. Als je btw in Chiang Mai bent vergeet dan niet de nightbazar te bezoeken en ga eten in het winkelcentrum. Dat is een enorm leuke ervaring want je koopt voedselbonnen waarvoor je dan kleine gerechtjes kunt kopen zodat je lekker van alles kunt proeven!!
Ook een aanrader is de trekking, deze wordt ook op iedere straathoek in Chiang Mai aangeboden en is dus eenvoudig te regelen.
Wat betreft Phuket: dat valt enorm tegen dus wees voorbereid. Als je houd van de costa en chersonissos zit je daar helemaal op je plek en zo niet gebruik dan dit eiland om hiervandaan door te reizen naar Ko Pi Pi. Ko Samui is overigens wel enorm relaxt en een super afsluiting van je vakantie.
Als er verder nog vragen zijn… kom maar op!!

Hallo!

Wat leuk om allemaal te lezen :slight_smile:
Fijn te horen dat Koh Samui een super afsluiting is, hier gaan ik een vriendin namelijk een weekje naar toe ter afsluiting van onze vakantie in Thailand!Ons werd ook al afgeraden naar Phuket te gaan, vanwege de drukte!
Heb er super veel zin in!!

HOi Suuzer,
Wat fijn dat je even je ervaringen deelt met ons! ben jij ook de excursie naar de goudendriehoek gaan doen?? en hoe was dat dan??
Zijn er nog leuke dingen die we kunnen doen in Koh samui?? want wij gaan daar namelijk ook nog een week naar toe. Ik hoor het wel
gr jessica

Heey Jessica,

Weet jij toevallig al of de reis doorgaat??? Wij hebben namelijk nog niks gehoord van het reisbureau!

Groetjes Else en tot de 16e!

Hoi Else,

Wij zijn toevallig gaan vragen afgelopen maandag maar daar wisten ze ook van niks. Maar ze zeiden wel als het niet door was gegaan hadden we waarschijnlijk al wel iets gehoord. Dus we moesten er van uit gaan dat het wel door ging!!
WIj hebben er al heel veel zin in hoor!! Nu nog een weekje werken en dan kan ik mezelf gaan voorbereiden. Maar ik ben er pas zeker van als ik de vliegtickets enz heb!!!
Als je nog iets hoort hoor ik het wel!! En als wij iets weten laat ik het ook weten hihihihihihi
tot de 16e in ieder geval!!:chin:

Oke dan,
nou ben benieuwd wij zijn ons al maanden aan het voorbereiden hahah! Heb er zoooveel zin in!
Zijn ook best mooie hotels waar we elke dag zitten…
Dus dan kunnen we mooi elke dag in een busje vol bejaarden gaan rondreizen!:stuck_out_tongue:
Jullie gingen met zn 4en of niet? Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag… ben echt benieuwd met welke groep we gaan!
Wordt vast super leuk… Groetjes!