Wie heeft er ervaring met de reis "Thailand in vogelvlucht" van holland international

Hoi else,

WIj gaan met zijn vieren inderdaad! Ik ga samen met mijn vriend en met mijn ouders. Ik ben 27 en mijn vriend 30. Mijn ouders rond de 50! ( dus wel een beetje oudtjes hihihihi).
Wij hebben er ook ontzettend zin in maar we zitten alleen te dubben over wat voor koffers of wat we voor tassen meenemen voor op de rondreis. Daarna gaan wij nog twee weken naar phuket en koh samui dus wij weten niet echt wat handig is om te doen met de koffers. Hoe gaan jullie dat oplossen?? Gr jessica

Hee, Ok wordt vast heel gezellig :slight_smile: Denk dat wij dan de jongsten zijn met onze 21 en 22 :wink:
Wij nemen gewoon een koffer mee, vind ik ook wel het veiligst… je weet nooit wie er wat ingooit natuurlijk haha want volgens mij wordt er tijdens die reis telkens voor gezorgd dat de koffer in de bus gaan enzo. Wij gaan ook nog een week naar Koh Samui, maar hebben daar al wel een resort geboekt dus voor ons is een koffer geen probleem! Vliegen jullie zeg maar met die reis mee?want wij gaan 14 juli al… en slapen al wel in het hotel waar de reis ook begint.
Ben benieuwd, zo veel zin in!

HOI,
Ja wij nemen denk ik toch maar een koffer mee. Wij gaan in phuket en koh samui ook in resort die al vastliggen hoor. wij zijn niet zo van we zoeken het daar wel uit. Nu weten we waar we terecht komen!!!
Wij vertrekken de 15e en komen de 16e aan! dus gaan dan meteen naar het hotel toe! Jullie vliegen toch ook vanuit dusseldorf of niet?? Wij hebben wel een losse vlucht geboekt omdat dat veel goedkoper was dan met de reis te boeken.
Als ik nog iets hoor of als ik nog vragen aan je heb laat ik het wel weer horen.
( o ja is toch niet erg dat je jonger bent haal je waarschijnlijk de leeftijd wat naar beneden met waarschijnlijk al die oudjes!!!) hihiiihihihi
doei

Halloo…

Jaa… wij vertrekken ook vanaf Dusseldorf, maar dan de 14e! hebben dus ook een losse vlucht geboekt, was veel voordeliger!Hadden via internet een ticket gevonden van Emirates,en hebben deze bij een reisbureau geboekt.
Wij zijn ook absoluut geen types die daar van alles gaan uitzoeken… laat me zo van alles aansmeren haha!Wel een fijn gevoel dat je ergens aankomt en ook direct naar een hotel kan, dat je weet dat alles goed geregeld is.
Volgens mij gaan we wel heeel veel tempels bezoeken, maar ook heel veel mooie dingen bekijken!
Heb je alle hotels al gegoogled? Die bij de RiverKwai is zooo mooi…
Nou we berichten wel weer :wink: en anders tot de 16e aan het ontbijt haha!

HOI ELSE!!!
NOU WIJ KUNNEN VERTREKKEN WANT DE TICKETS ZIJN BINNEN:chin:
Het reisbureau zei dat de reis door ging maar ze wisten niet met hoeveel personen!
Het is allemaal wel heel gek want we hebben een uitdraai gekregen en dat zijn ook onze tickets voor in dusseldorf en in bangkok! HEEEEEEL raar maar goed. Het is volgens ons reisbureau goed.
OOOOO nu komt het wel heel dicht bij hoor!!
Ben nu ook wel benieuwd naar de echte Else want we hebben al zoveel berichtjes gedaan naar elkaar!! hihihi nou nog even en dan zien we jullie daar!!! gr en tot de 16e

Haai!

Heeuj… dus het gaat door!Ooohh kan echt niet wachten, zat vanmiddag Koh Samui te ‘youtuben’… echt supermooi!
Wij hebben onze tickets ook binnen, we hadden deze via internet gezien en bij Dreizen geboekt… weet alleen niet of voor de rondreis op dezelfde ticket staan, zal zo eens kijken!
haha ja, ik ben ook benieuwd naar “bruinhaartje”:stuck_out_tongue: nog 2 weekjes, gaat echt heeel snel…
Heb de koffer in mn hoofd al 10x ingepakt!

Nou tot over twee weekjes… Lekker cocktailtjes drinken @ the streets of Bangkok!:chin: en natuurlijk 100 tempels bekijken!

Alvast veel plezier dames ! En laat na terugkomst hier ook nog eens weten hoe jullie het hebben gehad !

Hoi else,
Wij zijn gisteren even gaan kijken wat we allemaal nog extra willen doen als we vrije besteding hebben. Nu hebben we 17 juli smiddags vrije besteding in bangkok. En nu willen wij graag de fietstocht door bangkok doen. Dit kan bij Co van kessel een nederlander. Die gaat dan dwars door winkeltjes en straatjes in bangkok. Nu hebben wij hem een mailtje gestuurd of wij vantevoren al moeten boeken. Hij geeft aan dat het in juli erg druk is en het handig is om vantevoren al te boeken. Dit kan via zijn website. Wij gaan dit wel doen. Misschien een leuke tip voor jullie!!! Is misschien wel gezellig. Want er kunnen acht mensen tegelijk fietsen.
gr jessica OOOOOOOOO ik heb er helemaal zin in

Hee Jessica,

Klopt, ik had ook al van die fietstocht gehoord en dat leek ons ook heel erg leuk!
Ik hoor ook van mensen dat de fietstocht daar een aanrader is, dus count us in!
Zal wel eens kijken op zijn website, maar is dan wel leuk als we misschien samen kunnen gaan?
Laat maar even weten hoe en wat je hebt geboekt, anders kun je ook voor ons boeken?want neem aan dat we daar moeten betalen of niet…

Nooou nog een weekje!!! :smiley:

Hoi ,
Ik heb net geboekt. Maar niet voor de 17e maar voor de 16e de eerste dag dus. Want die dag is helemaal vrije besteding. Wij komen om 9 uur aan in bangkok dus kunnen we makkelijk om 14.00 gaan fietsen. Wij hebben tour 2 gekozen want die duurt 3 uur en dat vinden we lang genoeg tour 1 is namelijk 5 uur fietsen. Ik heb nog geen mail terug van bevestiging maar neem aan dat het door gaat. Als je dan ook een mailtje stuurt kunnen we er met zijn 6e naar toe gaan. Moet je alleen hem nog even een mailtje sturen. En ik weet natuurlijk niet of jullie ook de 16e willen!
Ik hoor wel of je ook geboekt hebben en dan kunnen we in het hotel afspreken.
gr jessica

Haai!

Is goed, ik heb het ook geboekt voor de 16e.
Wij zijn dan al een dag in Bangkok, jullie gaan ook direct naar het Mercure hotel?Want daar begint de rondreis he… Of bedoel je dat hotel wat op de site stond van de fietstocht?
Tocht 1 vind ik ook te lang, 5 uur!
Nou tot de 16e :smiley: oohh gaat zo snel gelukkig!

hoi,
o nou gezellie gaan we al met zijn zessen fietsen!!! Wij gaan eerst naar het mercure hotel. En vanuit daar naar dat hotel waar we verzamelen voor het fietsen. tot dan !!!
doeiiiiiii