Wie heeft de WHP Letter of Introduction al binnen?

Ik kreeg hem van vanmorgen per email toegestuurd, en ze hadden mijn aanvraag 3 Januari ontvangen dus ging heel snel.

Gefeliciteerd! :slight_smile: Mijnes is 31 december daar binnengekomen, maar heb nog geen mail gehad. Ik hoop dat ik 'm niet met m’n spam heb weggegooid :stuck_out_tongue:

:was:

Dankjewel! Als het goed is zou jij hem dan ook zeer snel binnen moeten hebben, zou zeker af en toede ongewenste email map bekijken je weet maar nooit!

Zeker, maar als je ff niet oplet heb je 'm weggegooid… geef mij maar een ouderwetse brief op de mat :slight_smile: :stuck_out_tongue: Ik w8 het af.

Woehoe mijn LOI is binnen!

heeft alles tesamen een kleine maand geduurd, waarvan 3 weken 2e fase ongeveer. (België)

nu maar plannen!

Gefeli! Mijnes is half januari binnenkomen. :cheer:

Dus dat wordt :dag: >>> en dan :vak02:

Ik heb hem ook eindelijk! Heb mijn application half januari opgestuurd, maar vanwege de medische keuring tussendoor duurde het wat langer. Meteen een vraag voor mensen die ook een medische keuring ondergaan hebben: Er staat hier niets over op mijn LOI, hoe weet de douane en de andere instanties in Canada dan dat ik medisch goedgekeurd ben en in de gezondheidszorg mag werken?

Heb je er geen document van gekregen? Een bewijs met het resultaat hoe je gezondheid is? Ik zou het bewijs wat je met je application hebt meegestuurd (denk ik?) ook meenemen met je handbagage het vliegtuig in, dan kun je bij de douane altijd laten zien dat je 't hebt.

Nee want de dokter die me gekeurd heeft heeft alle formulieren rechtstreeks opgestuurd, ik heb nergens een bewijs van! Ik ben goedgekeurd, en dus heb ik nu mijn visum, maar verder heb ik niets. Ik zal wel even mailen naar Berlijn…

CIC heeft het in de database staan. :wink:

Oke thanks! Dan kan ik zonder zorgen Canada betreden, heb er zin in!