@ Gillezzz
klinkt leuk !
in alanya weet ik aardig wat maar daar buiten niet zo.
dus waarschijnlijk nemen we een excursie.
bedankt !
:zon02:
@ Gillezzz
klinkt leuk !
in alanya weet ik aardig wat maar daar buiten niet zo.
dus waarschijnlijk nemen we een excursie.
bedankt !
Vond je de watervallen in Manavgat écht mooi Gillezz? Ik vond het echt geen waterval, die 3 centimeter vallend water…Nee, persoonlijk zou ik daar geen geld meer aan willen uitgeven, dat was eens maar nooit weer! Dan kun je beter nog een stukje doorrijden naar de Düden watervallen in Antalya, dat zijn echt schitterende watervallen in een heel mooi aangelegd park.
Misschien zijn het die wel… maar denk het niet iig.
Heb jij er geld aan gegeven? Wij niet waren gewoon een hoop terrasjes .
Dan ben je in Manavgat geweest, beslist niet bij de Duden… Dat is echt een park, een stadspark, en daarin een ‘meertje’ en een heerlijk kolkend riviertje en die watervallen, zo mooi!!!
Erachter langs lopen, en dan foto’s maken… Prachtig…
http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/th_DSC00049.jpg
En geld…haha, het kost(bijna) niets… iets van 2-3 lira ofzo… nou dubbel en dwars waard!!
Nee die waren het NIET. Persoonlijk vind ik manavgat veeeel mooier … Als je gans die waterval lijn afgaat kom je er veel mooiere tegen als die(dat is wel geen toeristich gebied) en moet je zomaar afgaan…
http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/th_DSCN2427.jpg
Ik persoonlijk kan dit geen waterval noemen…en daarom vind ik deze ook zeker niet bijzonder(al vinden velen hem erg mooi) het is meer een brede stroomversnelling…
Duden is trouwens ook beslist niet toeristisch. Hij wordt niet eens meegenomen in excursies, zoals manavgat wel wordt.
Tsja, ik ben bij allebei geweest en zoals je op de foto’s van beppie ziet, is Manavgat gewoon geen waterval…Düden is ook absoluut niet toeristisch, er komen eigenlijk alleen Turken om te picknicken. Maar goed, ieder z’n meug natuurlijk
Ik ben ook bij de watervallen in Antalya geweest, als ik zo de verhalen mocht geloven vonden ze het super. Ik moet zeggen ik vond het tegenvallen. Ik had er meer van verwacht…
Maar ieder z’n ding natuurlijk.
Wat had je verwacht dan?
Tja dat is moeilijk uit te leggen. Na al die verhalen had ik een bepaald beeld in mn hoofd ( moet je eigenlijk niet doen haha ) ik had het groter verwacht…
Het was wel de moeite waard hoor, maar niet voor een tweede keer.
Ik vond Aspendos en de oudheden in Side meer de moeite waard.
Daar had ik geen verwachtingen van.
Ieder zn ding.
Ja dat kan ik op zich ook best begrijpen
Wij hadden een auto gehuurd, reden wat rond in Antalya(de buitenwijken, en dus niet het oude centrum, heerlijk om daar te winkelen trouwens) en kwamen ze zo tegen
Het ligt ABSOLUUT niet in een toeristisch gebied!! De turken zitten daar heerlijk in een ‘stadspark’ te picknicken, ligt helemaal achterin in Antalya, ver buiten de buitenwijken… dus je moet er ook tegenaan lopen.,…
Duden… ja die hebben een heel speciaal plekje bij mij…
Nadeel van een auto huren in Alanya, altijd dezelfde weg rijden: Of richting Manavgat/Side of richting Gazipasa… anders is er niet…
Jawel hoor, de bergen in ![]()
ook ik vind de duden watervallen echt veel mooier dan manavgat en zeer zeker minder toeristisch
De vakantie staat vast 19 September naar Alanya voor 8 dagen :zon02:
Dicle fijn dat je vakantie vast staat nu!
Ik moet zeggen dat ik de Manavgat watervallen ook niet heel bijzonder vond, tenminste dat wat ik heb gezien, ik vond het niet echt een waterval , maar wel leuk om te zien. Maar hoef er niet voor terug naar Manavgat.
Ja fijn hoor heb er zin in ![]()
Zelf ben ik nog nooit bij de Manavgat watervallen geweest. Wel bij de watervallen in Antalya.
Misschien dat we in September naar Manavgat gaan.
Dicle die foto die onder mijn naam staat is van Manavgat.
Ik wil ook op vakantie!
het ziet erop zich leuk uit.ik had ook al foto’s opgezocht op internet ![]()
dus ben benieuwd ! we zullen zien…
tot nu toe vond ik Aspendos en de oudheden in Side het mooist. de boottocht in Alanya was ook heel leuk in Januari. de dorpentocht viel ook heel erg tegen in Januari.
:dag:
@Dicle ik denk dat de dorpentocht in januari een beetje stil is. Dat het levendiger is in de zomer of voorjaar.
Er zijn denk ik zat mooie dingen te zien in Turkije ik vind alle contrasten al heel gaaf om te zien. En de waterval in Manavgat is ook echt niet stom ofzo, alleen moet je niet denken dat je een heel grote/hoge waterval gaat bezoeken.
vorig jaar zomer konden we geen dorpentocht boeken, aan wie we het gevraagd hadden zeiden toen dat is in de winter. dus vandaar.
vandaar dat we in Januari een dorpentocht hebben gedaan.
we zouden ook een Turks gezin bezoeken maar die waren helaas niet thuis.
op zicht lijkt mij Manavgat wel leuk. heb ik dat ook een keer gezien :nod:
misschien heb ik het al een keer aan je gevraagd maar ben jij toen ook met een excursie geweest ?