Excursie in de winter / Alanya

Weet iemand of er nog een paar excursies gedaan worden in de winter ? ( Alanya )

Ik zou graag een dorpentocht willen doen.
En een excursie naar Manavgat.

Bedankt !

Groetjes Dicle :dag:

Ligt aan het weer,in Alanya zijn er nog een paar straat-aanbieders open die een’‘shopping’'tour aanbieden richting Antalya.

Pamukkale/Cappadocie wordt ook aangeboden maar het is er koud(ong.-20)geen aanrader dus.

Manavgat heeft in die periode een mild/grillig klimaat,regen/zon,temp.rond de 17-20 graden.

dank je !

Pamukkale en Cappadocie stond voor de winter niet op ons lijstje hihi.

Oke Manavgat lijkt me wel wat, hopelijk komen we een straat-aanbieder tegen :wink:

Bedankt voor de info !

Groetjes Dicle :dag:

;)Hey,

Cappadocia in de winter mag dan wel niet warm(zeg maar KOUD) zijn, maar wel ontzettend mooi!!!

Besneeuwde rotsformaties en in de plaatsjes Goreme en Urgup meestal nog genoeg te doen, vaak zeer gezellig in de knusse hotelletjes.

Tevens in de ochtend of avond een ballonvaart doen: adembenemend!!!

Greetz,

Flyboy:dag:

Klinkt goed ! Ik wil zo ie zo een keer naar Cappadocie of dat in de winter is of in de zomer dat weten we nog niet. Effe kijken…

Groetjes Dicle

Cappadocie in de winter is echt magisch. Misschien nog wel mooier dan in de zomer.

Verdere excursies worden volop aangeboden. Misschien vertrekken de tours niet iedere dag maar toch zeker wel een paar keer in de week. Buiten de straatverkopers zijn er ook nog de tours van de reisorganisaties. Wel iets duurder maar ook grotere kans dat de excursies gedaan worden.

Voor Manavgat hoef je niet met een excursie mee. Je kunt heel makkelijk zelf de bus pakken en naar Manavgat gaan. Veel goedkoper en zeker zo leuk.

Ik denk dat als ik dit zo lees dat ik van de winter toch maar in Cappadocie moet gaan kijken, klinkt wel heel mooi al is het ook heel koud!:smile:

Hey,

Zal je echt niet tegenvallen hoor!!!

MOOI, MOOI, MOOI, MOOI!!

Veel plezier.

Flyboy:wereld:

Flyboy ik had het al eerder gehoord dat het heel mooi moet zijn, maar zal het nu echt onthouden voor als ik in Kayseri ben! Dank voor de tip.

helaas gaan we in januari maar 8 dagen naar Alanya toe anders was ik zeker naar Cappadocie gegaan.

is het een beetje lekker weer deze tijd van het jaar in Turkije ?

Hoi Lerak,
Het ligt er een beetje aan wat je verstaat onder lekker weer, hoe warm moet het dan zijn? En waar je heen wilt in Turkije.

http://www.zoover.nl/turkije/turkije/alanya/weer

voor het weer kun je kijken op bovenstaande link, maar dit is wel een link voor Alanya.

Nog 2.5 week en dan is het zover !

Ik ben benieuwd of we de dorpentocht kunnen doen en of we de excursie naar Manavgat kunnen doen.

Alvast zeer veel plezier:smile:!!!

Iyi aksamlar!!

Flyboy:wereld:

Dank je ! Dat zal denk ik wel lukken :smiley:

Gr. Dicle

weet iemand of in Januari de Damlatasgrot open is en de rode toren ???

bedankt !

Groetjes Dicle

Volgens mij zijn die het hele jaar door geopend

Voor zover ik weet ook:dag:

oke bedankt !

dan gaat dat helemaal goed komen :smiley: