Gewoon vrij nemen van school ![]()
haha ja als ik geen verlof mag ben ik gewoon ziek haha ![]()
boooh macy . ik hoop echt dat we 10 dagen blijven ⦠& dat hun nog in het otel werkenā¦
en dan wel tel nummer vragen he haha . ALANYA 09 HERE WE COME ā¦
![]()
Nou als Erkan zou reageren op mijn brief en mij smst of terug schrijft of weet ik wat die doet zal ik t wel krijgen hoop ik !
ik ga 24 januari t/m 31 januari voor 8 dagen naar Alanya toe.
we verblijven in het hotel Grand Okan.
Oh dat duurt niet meer zo super lang
Ik ga of 8 dagen of 10 dagen moeten we nog kijken ![]()
klopt ik kan dus gaan aftellen hihi
ben benieuwd hoe het in de winter is ![]()
Ja moet je me wel vertellen dan he ![]()
Zal ik doen :slywink:
Hopelijk zit het weer een beetje meeā¦de paraplu gaat voor de zekerheid zo ie zo mee.
Groetjes
Dat zou ik inderdaad voor de zekerheid doen! Een vriend van mij vertelde dat het afgelopen weekend ook regende, hij was blij dat het zondag eind van de middag eindelijk weer droog werd in Alanya. Maar wat nu valt, komt in ieder geval niet meer in januari naar beneden!
hihi klopt wat nu valt valt in januari niet.
ik ben een keer in mei geweest, twee vriendinnen van mij hadden goed weer en ik had bijna heel de week regen. het is altijd afwachten wat het weer doet.
maar de plu gaat zeker mee ![]()
ach ja we zijn er in ieder geval ff tussen uit. of ik nu hier zit met regen of daar lekker in een hotel.
Precies Dicle ! Kon ik maar mee in het koffertje:D
Inderdaad je bent er in ieder geval even lekker uit en het regent vast niet!
is wel krap hoor hihi :biggrin:
ik hoop dat het niet regent
maar we zullen zien, ik laat het wel weten hoe het weer was :biggrin:
we hebben in ieder geval een leuk voor uit zicht.
Achja dat heb ik er wel voor over ![]()
Ik ga in 2009 ook naar Alanya!! En wel de hele zomer!! Hoe en wat ik gaan doen, geen flauw idee!! hahah, onderdak is geregeld en de rest zien we daar wel, ik vertrek eind april!
Mariskaā¦oepsā¦op het verkeerde subforum?
Ik zet het topic terug op het subforum Turkse vakantieliefdesā¦
het kan zijn dat ik in de krokusvakantie terug ga naar alanya,maar dat is nog niet zeker.
maar eind mei ga ik zeker terug want dan ben ik 1jaar me mn vriend:) en dan blijf ik mss 3maandjes:)
sooo das lekker lang!
leuk joh! uhmmm wanneer is de krokus vakantieā¦heb er namelijk nog nooit van gehoord hahaha ![]()
@ Mariske, ik heb je een prive berichtje gestuurd!
@Hansā¦dit is toch de goeie topic om dat te plaatsenā¦?