Wie gaat in '09 naar Alanya ?

Zelfs dat :wink:

Ja het liefst wel mja dat gaat niet echt he…

Zo denk ik er ook over :nod: Heerlijk die warmte.

haha :smiley:

vraag aan de dokter een recept anti histamine …1 pilletje per dag en je voelt er niets meer van, een week van tevoren beginnen met slikken. Als je dat doet, krijg je niet eens uitslag de pillen heeten Xyzal…trouwens zijn bij de apotheek in turkije gewoon te koop voor 8 turkse lira

Dus voor 4/5 euro… toch ?:smiley: bedankt voor de tip ! die ga ik me dus hale !

Ik had wel wat van de dokter gekregen maar dat was creme waar mee ik me moest insmeren voor ik in de zon ging maar dat hielp dus geen ene f*ck

Een vroegboeking is toch wel mogelijk ?
Tenminste dat heb ik jaren gedaan.
Dan krijg je als de reisgidsen uit zijn bericht.
Als je via een reisbureau je vakantie boek.

Dat kan inderdaad wel… Al heb je dan geen zekerheid!

Viva: Anti Histamine gebruik ik altijd tegen muggenbulten… :evil: Helpt perfect!!

:dag:

Ja oke dat is waar , bij mij is de vakantie gelukkig altijd door gegaan.

:dag:

Nou als er geen zekerheid is wacht ik liever totdat de nieuwe boeken uit zijn.

dat kan je natuurlijk ook doen, ik vond het altijd wel prettig een vroegboeking.
heb ik eigenlijk altijd al gedaan.

Ik zelf heb ooit een voorboeking gemaakt voor Turkije, en die kwam toen niet accoord… Zat al vol :thumbsdown: Voor mijn klanten krijg ik ook veel voorboekingen niet accoord, maar ook veel wel accoord… Dus het is gewoon mazzel hebben… Zeker als het voor bekende periodes zou zijn!

inderdaad je moet mazzel hebben.
ik heb eigenlijk al die jaren al mazzel gehad, het was altijd akkoord.
dat was wel fijn.

@ cynthia : handig dat je zelf bij een reisbureau werkt :slight_smile:

Dan ging je waarschijnlijk buiten de meivakantie en herfstvakantie?!?!

Nee we doen gewoon als het nieuwe boekje komt…:slight_smile:

klopt altijd het hoogseizoen.

Ik in de mei vakantie, maar cynthia weet je misschien of er n vliegtuig op de zaterdag naar turkije vliegt in vliegveld in maastricht ?

Macy: dat verschilt per seizoen… Dat zul je dus echt even moeten afwachten tot de gidsen er zijn…

Mn moeder zei dat dus, anders konden we 10 dagen gaan anders niet of ik moet vrij kunnen krijgen van school