Wie gaat in '09 naar Alanya ?

Hallotjes allemaal :dag:
Mijn vraag is dus wie er allemaal in 2009 naar Alanya gaan ?
Ik ga eind April begin mei dus in de voorjaars vakantie naar Alanya in Kahya Otel. Van 14 Augustus t/m 21 Augustus ben ik ook in dat hotel geweest. Was echt leuk, naar welke hotels gaan jullie ?
Groetjes Meeske

x___________:turkey:____________x

Macy, ik ga denk ik wel in 2009 naar Alanya tenzij mijn vriendje dat zomerseizoen ergens anders zit. Hotel zou ik echt nog niet weten, geen resort in ieder geval en een hotel dat dichtbij het strand is en het centrum. Zie wel wat er aanbiedingen komt.
Heb jij al geboekt dan?

Je kan nu nog niet boeken voor April/mei 2009… Tenminste in Nederland niet…

Nope nog niet, kunnen we nog niet als je dat wilt doen gaat het niet je kan maar tot en met oktober boeken dus moeten we wachten tot november en dan kunnen we boeken :smiley: Maar Kahya Otel is meteen tegenover het Kleopatra beach en is ook helemaal omringd door winkels en het is 10 min. lopen naar het centrum dus echt n leuk hotel ook t eten word goed bereid alleen bijna iedere dag hetzelfde. Personeel supervriendelijk en de schoonmakers/sters. Die maken je kamer echt heel goed schoon! ze maken ook je bed leuk op leggen ze rozen neer of ze maken iets leuks van de deken. dus dat is n aanrader :smiley:

Precies Cynthia

Ja, natuurlijk, ook echt een heel domme actie van mij! Natuurlijk is die nog niet boekbaar, even niet overnagedacht! Wintersport en winterzon loopt nu pas. Duh!

Je kan nu tot en met maart boeken… Vanaf December is het zomerseizoen (vanaf april tot oktober) te boeken…

Travel: jij werkt ook in de reiswereld?

Ja, ik weet het…Zit er namelijk met mijn neus bovenop, tenminste niet op het boeken van de reizen, maar zeg maar wel het voorafgaande proces, dus was gewoon even niet overnagedacht. Tijd voor weekend en een beetje uitslapen denk ik!

Meer de marketing ervan! Jij Cynthia?

Ik verkoop ze :wink:

Wat leuk! Leuk he om altijd met reizen bezig te zijn, tenminste ik dan niet met de mensen die ze boeken, maar zie wel ook al het aanbod etc voorbij komen. Met zulk weer wil ik zelf ook weer weg!
Dan met dit forum erbij en alle reizen die voorbij komen blijf ik altijd een beetje in de vakantiestemming!:smile:

Haha ja ik vind het leuk om de mensen weg te sturen, maar ook leuk om zelf te gaan…:smiley:

:d

Leuk, zo langzamerhand krijg ik bijna het idee dat ik iedereen een beetje begin te ‘kennen’!
Waar zo een dagje niets doen op werk wel niet goed voor is geweest vandaag!

Travel; juist :wink: Dat is het mooie van wereldwijzer… Je kunt er met vragen terecht, problemen, geluk… alles en iedereen is welkom!

Precies ben ook erg blij dat ik deze site heb ontdekt ben ik echt blij om en moet je s zien hoe snel ik n vast meubilair ben geworden :smiley: maar Nou heb ik n vraagje Cynthia … Hoe word je n Turkije fan ? xxx

Oehw shit ik mn zusje is nog ingelogd sorry… maar ik ben macy ! ff gauw uitloggen

Ehm… dat is een hele goeie vraag… Moet ff kijken hoe je dat ook alweer deed!!

Instellingen >Networking> membergroups… en dan Turkije aanklikken!! Succes!