Wie gaat ermee, maakt niet uit waarheen

Hoi, ik ben Ariel (vr. 31) en ben in de luxe positie 4 maanden doorbetaald vrij te zijn. Ik zou graag willen backpacken maar wil liever niet alleen. Ik deel graag mooie momenten en daar is reizen er één van.

Landen die mij trekken zijn: india, china, zuid- Amerika maar mocht jij een geweldig ander land willen bezoeken, dan sta ik daar voor open.

Ik hou van natuur en cultuur maar kan ook genieten van een dagje niksen aan een prachtig strand.

De landen die ik al heb gezien zijn Mexico, Guatemala, Belize, Honduras, Nicaragua en Costa Rica.
Ik spreek vloeiend Spaans, erg handig!

Ik hoor graag of je mee gaat!

Groetjes

Ariël

hey hey
lekker hoor 4 maanden vrij!!! (en doorbetaalt)
MIJN VRAAG AAN JOUW IS WIL JE OOK MAAR 4 MAANDEN GAAN BACK PACKEN OF LANGER BIJV. 1 JAAR
liefs amy

Hoi Ariel,

Ik, vr 31, heb het idee om in maart 2009 een maandje naar Zuid-Afrika te gaan. Kaapstad schijnt bruisend te zijn, de eco-lodges adembenemend en wat wildlife erbij maakt het compleet. Is dit iets voor jou als onderdeel van je sabbatical?

Groetjes Nous

ik ben zelf van plan om feb.maart of in iedergeval rond die tijd voor een jaar te gaan backpacken in australie.
wat jij van plan bent lijkt me ook zeker leuk. maar kost me net even te veel geld om maar voor een maand weg ta gaan en aangezien ik geen dikke spaar rekening heb hiihih
maar hoop in iedergeval dat je er een leuke tijd tegemoed gaat

liefs

Hi Ik ben Joeri, Ik vertrek in Januari naar Australie dus als je eerder dan naar australie wilt en kunt gaan dan hoor ik het graag
Groetjes Joeri

Hey Ariel,

Ik wil in de zomer graag een maandje naar China. Ik weet niet wanneer die 4 maanden in gaan en of je dan dus nog vrij bent?

Groetjes,

Natasja

Hi Ariel,
Ga je dan mee naar Australie ik heb al een vlucht geboekt voor 2 Januari lijkt me gezellig als je mee gaat.
Liefs Joeri

ik ben op 1 feb tot 4 feb in Cairns ( Australie) dus lijkt me gezellig om je daar te ontmoeten.
Liefs Joeri

Hoi Ariel, ik heb dus precies hetzelfde als jij. Doorbetaald vrij te zijn van werk. Ik wil graag de maand januari of februari rond reizen. Thailand spreekt mij erg aan, maar verder vind ik veel alnden interessant waar je low-budget rond kan reizen. Ik ben 24 jr en heb graag contact als jouw reisplannen nog open staan…

(Je kunt me mailen op [EMAIL=“rinnie44@hotmail.com”]rinnie44@hotmail.com) groetjes Corinne

Hoi Ariel,

In je bericht is niet duidelijk om welke 4 maanden het gaat… Ik ben vr.37 en wil ook graag de wereld in, afgelopen jaar al wat verre reizen gemaakt en dat is verslavend!

Leuk dat je vloeiend spaans spreekt, ik spreek vloeiend italiaans :slight_smile:

Saluti