Backpack reisgenoot(e) gezocht eind maart begin april.

Hallo mede reizigers!

Ik ben Arnoud, een 19-jarige jongeman op zoek naar iemand (17-22, m/v) die eind maart begin april mee wil backpacken voor 1.5-2.5 maand.
Wil het low budget houden en zat te denken om richting zuid-oost Azië te gaan maar sta open voor andere ideeën.

Als je interesse hebt laat het dan weten, het is namelijk best snel maart!

Groeten Arnoud

Hoi Arnoud,

't komt al aardig in de buurt ja!

Ikzelf vertrek al over een weekje. Maar ik ga eerst 2 maand vrijwilligerswerk doen in Cambodja. Hierna wil ik mei nog een aantal landen bezoek. Welke dat zijn weet ik nog niet precies. maar ik wil zeker naar landen als Vietnam, Laos & Thailand. Het liefst zou ik dit samen met iemand willen doen. Dus mocht jouw dit wat lijken laat het even weten!

Groet,

Bert (21)

Hoi Bert,

Was mooi geweest als je wat vroeger zou beginnen met reizen maar mei gaat echt te laat voor mij worden.
Dit omdat ik nog een paar maand wil werken voordat ik aan mijn studie begin.
Veel succes iedergeval met iemand vinden!
Misschien kunnen we nog wel iets regelen dat je halverwege “onze” reis ergens meelift, moet ik natuurlijk wel iemand hebben gevonden die met mij mee wilt, but you get the picture.

Groeten,

Arnoud

Hoi Allemaal!

Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die vanaf maart/april een maand of twee mee wil backpacken, de tijd begint onderhand toch wel aardig te dringen.

Oftewel als je dit aanspreekt reageer alsjeblieft!
En om het nog een keer te benadrukken; ik sta overal voor open!

Groet Arnoud

Hee Arnoud!
Ik ben Joy 18 Jaar en wil rond 10 Maart vertrekken richting Thailand voor zo’n 8 tot 10 weken.
Iets later kan ook wel , als ik eind Mei maar weer terug ben.
Ik wil een beetje budget gaan backpacken maar heb nog geen hele concrete plannen.
Ik sta nog voor van alles open, maar moet nu toch ook wel op gaan schieten met een plan.
Heb je intussen al iemand gevonden?
Of heb je al concretere plannen?
Let me know !

Hee Joy

Klinkt goed, nee ik heb nog niemand gevonden dus ik ben blij dat je reageert! Ben alleen ik bang dat 10 maart net iets te vroeg voor mij zal zijn ivm met werk ;). Is trouwens wel erg kortdag voor als je nog geen plannen had!
Ik heb zelf ook nog geen concrete plannen maar daar moeten we dan maar veranderingen in gaan brengen!
Had je al wel tickets geboekt of moet je nog alles regelen?

Gr. Arnoud

Hoi!
Ik vertrek 31 maart naar Maleisië. Ik ga 2,5 maand backpacken door Maleisië en Indonesië! Wil het ook graag low budget houden. Weet je al welke landen je wilt bezoeken?

Groetjes,
Maud