Reisgenoot gezocht maart 2013

Hallo,
Ik ben Arno en ben 26 jaar, volgend jaar maart ben ik van plan om een maand te gaan backpacken.
De landen waar heen laat ik nog open mocht je interesse hebben doe me dan ff een berichtje!

Hoi Arno,
Wil je naar meerdere landen of 1 land? Buiten europa of dichterbij?

Hej Nicole,
Ligt eraan of het een groot land is , ik zou in eerste instantie naar China gaan in maart maar mijn reisgenoot gaat niet meer.
Ik wil wel naar een land buiten europa.
had jij zelf ook interesse om in die periode op reis te gaan?

En wat dacht je van Thailand? :stuck_out_tongue:
Ik wou persoonlijk Thailand in de zomervakantie doen omdat ik dan geen school heb maar dan valt juist her regenseizoen en dus niet echt optimaal om te reizen. Nu ben aan het zien volr alternatieven.
China wil ik sowieso ook zeker eens bezoeken maar ik dacht dat ik daarvoor mss een groter budget voor nodig had om redelijk veel te knn zien (als ik daar toch geraak). Mijn budget zou rond 2000€ zijn voor 3-4 weken. Is fat wel genoeg?
Moest je in maart gaan, wanneer zou je vertrekken?
Ik kan eventueel laatste twee weken van maart gaan en de twee van de paasvakantie.
Heb he al ervaring met backpacken? Voor me
Zou het eerste keer zijn maar ik zie hier al jaren naar uit!!! :smiley:

Hoi,
Ikben opdit moment aan het reizen in Azie, heb Thailand en Laos al gehad en zit nu in Vietnam. In maart staat Indonesie op de planning…

Groetjes Nicole

Hey Nicole,

Wow! Je bent wel serieus bezig met die landen te ontdekken dan! Ben jaloers! :smiley: spijtig dat ik nu ook niet de tijd heb om zo lang te reizen, maar na mijn studies moet dat wel sowieso te doen zijn.
Wat ik je wou vragen was of je me een idee kan geven over het budget dat ik in Thailand voor 3-4 weken rondtrekken zou nodig hebben als ik veel lokale dingen doen, ook toeristische plekken bezoeken, een week op 2 eilandjed wat uitrusten enzo.
Trouwens, ben je daar alleen aan
Het rondreizen? Ooit problemen ondervonden die ik zou moeten/kunnen mijden?

Veel plezier en avontuur toegewenst!

Hey,
Ik ben idd alleen aan het backpacken, je moet zoveel andere backpackers in Azie dat je veel samen reist (als je dat wilt natuurlijk) Thailand is erg goedkoop, €750,- voor een maand moet te doen zijn. Thailand is vergeleken met Laos en Vietnam erg makkelijk om te reizen.

Lokaal eten is erg goedkoop in Thailand, die standjes langs de straat zijn heel goed te doen!
Succes met de voorbereidingen…

Ik wil gerust ook mee, maar helaas liever niet thailand.
Zou ook de eerste keer zijn voor me dus dan opteer ik voor latijns en of midden amerika.

Laat maar horen als het je interesseert. Ik ben ook een groentje op vlak van backpacken maar dat kan altijd leuk worden .
:slight_smile:

groetjes,
Tine