Mijn naam is Maaike en ik ben 20 jaar. Ik doe momenteel een opleiding die volgend jaar maart ten einde loopt en dan zou ik vanaf april graag mijn reis door Azië willen beginnen. :wereld:
Ik zou de landen China, Thailand, Japan en Maleisië sowieso willen bezoeken, maar concrete plannen over welke steden, heb ik momenteel nog niet. De reis zou maximaal een jaar mogen duren.
Ik zou graag backpackend te werk gaan en mogelijk zelfs gebruik willen maken van de CouchSurf ervaring.
Mijn budget zal rond de 3.000 euro liggen.
De talen die ik spreek zijn Nederlands, Engels, Spaans en een klein beetje Duits. Ik hoop dat mijn reisgenootje mij misschien zou kunnen aanvullen met andere talen…(A) (Zo niet, dan redden we het ook wel hoor!)
Als iemand interesse heeft en de zelfde passie voor reizen heeft als ik, dan zou ik graag een x willen meeten en kijken of het klikt. Het lijkt mij erg leuk om met een leuk, gezellig en sociaal persoon op pad te gaan en kijk dan ook erg uit naar jullie reacties.
Ik ben van plan om eind april, begin mei naar Thailand te gaan. Mijn eerste struikelblok is dat ik twijfel tussen vrijwilligerswerk doen of rondreizen! Maar dat ik naar Thailand wil, staat vast. Ik heb verder geen ervaring met backpacken. Daarom ook dat ik wil beginnen met twee maanden weg zijn. Ik werd wel heel enthousiast over je berichtje, dus ik dacht ik reageer toch even.
Het is al weer een tijdje geleden dat je dit berichtje hebt gepost, dus misschien heb je al wel concretere plannen? Ik hoor het wel!
Sorry dat ik nog niet gereageerd heb op posten, maar ik was zo druk…:S
Ik heb mijn plannen gewijzigd omdat ik voor enkele maanden een goedverdienende baan kon aannemen.
Ik ga nu a.s. augustus op pad, voor ongeveer 1 jaar.
Het budget zal rond de 10.000 euro liggen (of iets daarboven) en ik ga de volgende landen aandoen:
Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos, Maleisië, Japan, China en misschien Rusland.
In die volgorde zal ik ook gaan reizen.
Ik zoek nog wel steeds een reismaatje, voor wie geïnteresseerd is!