Mijn naam is Carla en ik ben 24 jaar. Ik wil heel graag dit jaar -voor de eerste keer- gaan backpacken, maar concrete plannen heb ik nog niet. Wel zit ik te denken om Zuid-oost Azië of Australië te bezoeken. Ik wil vertrekken na juni 2016. Voor de reis ben ik op zoek naar een leuke, gezellige, lieve, spontane reisgenote tussen -ongeveer- 22 en 28 jaar. Ik hou erg van cultuur snuiven, natuur, het ontdekken van diersoorten die ik niet eerder heb gezien en natuurlijk gezelligheid en feestjes.Dus lijkt het jou ook leuk om te gaan backpacken en om samen een reis te gaan uitstippelen dan zou ik het heel leuk vinden om iets van je te horen, zodat we kunnen kijken of het klikt en we eventueel samen op reis kunnen gaan.
Vanaf half juli ben ik afgestudeerd en heb dan ook het plan om een reis door Azië te maken! Alleen ik ben van plan om rond september te vertrekken, zou dit voor jou ook een optie zijn?
Hi…als u beiden het leuk vinden om in Thailand te ontmoeten tegen die tijd (aug-sept) en Bangkok verkennen…streetfood,skybars, uitgaan, …ik verhuis namelijk begin aug naar Thailand. en ga maanden een grand tour door Thailand en omliggende landen maken met eigen auto. ik ben nog op zoek naar tijdelijke reisgenoten? hoef je ook niet zo te slepen met je backpack en openbaar vervoer te nemen. gr
ik wil graag in maart/april ongeveer een maand richting Thailand. (nog geen concrete plannen.)
Ik wil zelf graag veel cultuur zien, leuke dingen ondernemen en af en toe lekker relaxen op het strand.
Ik weet niet of je al een reisgenootje gevonden hebt, anders kunnen we eens kijken of het klikt en kijken of de plannen beetje overeen komen !
Ik ben marrit en 24 jaar. Ook ik wil dit jaar heel graag gaan backpacken in azie.
Vorige zomer ben ik ook wezen backpacken maar dan wel met een groepsreis, zou nu graag zelf willen zodat je meer je eigen weg kan gaan. Wel lijkt het me fijn om dit samen of deels samen te doen. Zelf zat ik te denken aan thailand, laos, cambodja, vietnam. Heb hier veel positieve reacties over gehoord en een vriendin zit momenteel in cambodja/vietnam.
Ook ik zou graag vertekken na juni. Zit als docente namelijk vast aan de vakantie in juli/augustus.
Ik zat te denken aan ongeveer 5 weken. Het lijkt me heel leuk om te kijken of ik me bij jou/jullie kan aansluiten.
Dag chayenne,
Ik wil graag ook in juli / augustus richting azie.
Wellicht kunnen we met z’n tweeën/ drieën deels reizen als carla ook rond deze tijd gaat.
Hallo Carla, Marrit en Chayenne. Ook ik wil deze zomer graag een reis maken. Vanwege mijn werk in het onderwijs ben ik ook gebonden aan eind juli/augustus. Ik kan me erg vinden in jullie verhaal. Leuk!
@ elisa, West amerika staat ook al heel lang op mijn verlanglijstje. Welke periode zou jij willen gaan? Juli/augustus voor jou ook een optie?
Wat leuk om te horen! En het komt goed uit dat jij ook aan die periode zit verbonden. Veel mensen willen juist buiten de vakantie om! Lijkt me leuk om eens met jou en de anderen te brainstormen.!
Is de rest ook nog steeds opzoek? Is ook leuk om als groepje eens te kijken
Hee Marrit, ja dat klopt dus ik was blij te lezen dat juli/augustus voor jou/jullie ook goed uit komt. Leuk om met jou en inderdaad eventueel de rest is te brainstormen! Ik stuur je even een privébericht!
West-Amerika zou ik erg graag heen willen! Hou je die optie nog open, of heb je al besloten om naar Azië te gaan? Ik ben ook gebonden aan schoolvakanties en zou in Juli kunnen.