Ik zou deze zomer graag gaan backpacken in Azië. Mijn voorkeur gaat uit naar Thailand of Indonesië.
Ik kan vertrekken vanaf 9 juli tot 30 juli.
Ik ben 3 jaar geleden al eens gaan rondtrekken in Centraal-Amerika en uit ervaring weet ik dat je heel veel mensen leert kennen onderweg! 't Zou toch fijn zijn om met een reisgenootje te vertrekken en samen te reizen.
Ik ben zelf bijna 26 jaar, sta in het onderwijs en ben vrij easy-going
Ik zou graag enkele dagen op een plaats blijven, dan doortrekken… Liefst veel variatie, de natuur intrekken, enkele dagen op een mooi strand relaxen, stadsbezoek…
Wie ziet dat ook zitten, laat van je horen, want 9 juli zal er snel zijn!
Klinkt tof! Ik zelf ga een paar dagen eerder naar Azië, van 8 tot 21 juli ga ik een summer school in Singapore volgen. Als ik nog wat reisgenootjes kan vinden ga ik zelfs een week eerder en in Thailand of Indonesië heerlijk vakantie vieren.
Mocht je van plan zijn een stop over in Singapore te doen, laat het me maar weten.
Rond eind juli is het de bedoeling om 3 weken naar Thailand te gaan Ik ben ook al met wat andere mensen in contact. Lijkt het je leuk om aan te sluiten? Ik ben een spontane meid van 28 jaar en sta zelf ook in het onderwijs Als het je leuk lijkt ideeën uit te wisselen dan kun je mij
e-mailen op: lonit17@hotmail.com
Zijn je plannen ondertussen al concreter of ben je nog steeds op zoek naar een reisgenootje? Ik zie beide landen (Thailand en Indonesië) zitten en kan in juli vertrekken. Ben last-minute op zoek naar iemand met wie ik samen zou kunnen reizen, nu mijn vriendin heeft afgezegd. Ben 30 jaar, zoek het liefst de niet-touristische plekjes op en hou van een doe / rondreis vakantie, afgewisseld met luieren op het strand.
Ik zag dat je ook hebt gereageerd op Karen Ik zou graag de 27ste willen vertrekken voor 3,5 week naar Thailand. Ik ben ook met twee andere meiden in gesprek Lijkt het je leuk om samen te reizen Wij willen o.a. naar Bangkok, Chiang Mai, Pai en Phuket
Lijkt me superleuk!
Ik heb alleen het probleem dat ik van 1 tot 3 augustus al tickets heb voor een citytrip naar Londen
Daarvoor én daarna ben ik vrij voor 3 weken!
Staat jullie vertrekdatum echt al vast want anders heb ik echt wel interesse!
Ja rond die datum ga ik wel weg anders word het voor mij gewoon te laat Ik heb ook al met twee andere dames besproken om rond die datum te gaan samen Je kunt natuurlijk ook later aansluiten?