Reisgenote gezocht voor Azië in zomer 2014!

Hallo!
Ik ben Hedwig, 24 jaar en woon in Den Haag. Een aantal jaar geleden heb ik zes maanden in Zuid-Oost Azië gebackpackt en deze zomer wil ik graag weer terug. Ben nog niet helemaal over de bestemming uit maar op het vaste land heb ik al heel wat gezien. Zit nu dus aan Indonesïe en omgeving te denken, of China. Maar als je een beter idee hebt ben ik daar ook voor in! Ik zou graag eind juni/begin juli vertrekken.

Zou je het leuk vinden om voor een deel samen te reizen? Let me know!

hi, ik ben van plan deze zomer ( begin julie t/m eind augustus ) richting Laos en Cambodja te gaan en zoek nog een reisgenootje. Ik ben 24 jaar en tijdens mijn reis doe ik het liefst van alles een beetje: cultuur, natuur, actieve dingen maar zeker ook chille op het strand en een feestje. Pas dit ook in jouw planning? Groetjes

Hi!
Wat bedoel je met de zomer? Juli en augustus, of ben je flexibeler?
Groetjes

Via Wereldwijzer app

Ik zit (helaas) vast aan juli/augustus.

Hi! Ik heb inmiddels een nieuwe thread gestart. Gezien ik al 7 landen in de regio bezocht heb en het deze zomer ramadan is in de moslimlanden (indonesie & de filipijnen, waar ik juist van plan was heen te gaan) heb ik besloten om mijn terugkeer naar Azië voor een andere keer te bewaren. Ga nu backpacken in Europa.

Veel plezier nog! En maak je geen zorgen als je geen reisgenoot kunt vinden, heb het toendertijd ook alleen gedaan en kan prima! Er zijn genoeg backpackers in die regio te vinden :wink:

Hi there! My name is Yara, I’m a 22 year old student studying in Rotterdam and I will be going to Taiwan for an exchange program starting in September. Before that I will be traveling around South-east Asia a bit. I would like to go to Laos mid-end July and then on the 3rd of August I am off to Cambodia to do some volunteer work and on the 18th of August I go to Thailand. I read your post and I have the same interests as you when it comes to how we want to spend our travels. Ik begrijp wel nederlands maar ik kan het niet zo goed schrijven :stuck_out_tongue: anyway, let me know if you are interested in seeing if our travel plans match :slight_smile: