Wie gaat er mee backpacken in Zuid-Oost Azie in juli?

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een reisgenote (ong. 25-40 jaar) om samen te gaan backpacken.
Bestemming is bespreekbaar… ik dacht zelf bijvoorbeeld aan Indonesie, Laos of cambodja (laatste evt. in combinatie met de thaise eilanden), maar andere suggesties zijn welkom!

Eerst maar even voorstellen: Ik ben Linda, 32 uit Nijmegen. Ik werk als leerkracht in het basisonderwijs. Wat betreft reizen hou ik van een afwisseling tussen: natuur, mensen ontmoeten, actieve dingen, chillen, uitgaan, snorkelen, dagje strand, cultuur, lekker eten…

Ik ben 2 jaar geleden alleen gaan backpacken door Thailand, geweldige reis gehad! Gave dingen gezien en gedaan en bijzondere mensen ontmoet… Maar uiteindelijk miste ik ook wel een maatje, iemand om deze mooie ervaringen mee te delen… dus vandaar mijn oproepje. Ik ben beschikbaar tussen 29 juni en 2 augustus. Dus grofweg gezegd de hele maand juli.

Wie heeft er zin om samen met mij mooie reisplannen te gaan maken?

Groetjes Linda

Correctie: ik ben beschikbaar van 30 juni tot 6 augustus :slight_smile:

Hey
Ik ben Veerle, 27 jaar uit Brugge (België). Het plan was om van 24 juni tot 23 juli naar Maleisisch Borneo te trekken, maar helaas heeft mijn reisgenote geannuleerd. Ik zou de reis nog steeds willen maken, maar liever niet alleen. Ik ben dus op zoek naar nieuwe reisgeno(o)t(en). Mijn vliegtickets zijn reeds geboekt en ik maak zowel heen als terug een tussenlanding in Singapore, dus van daaruit kan nog steeds een andere bestemming worden gekozen. Met AirAsia kan ik goedkoop vluchten boeken naar bijvoorbeeld Indonesië…
Ik maakte reeds backpackreizen naar Oost-Canada, Uganda, Bolivia en Peru.
Interesse? Laat iets weten!
Grtjs,
Veerle

Hallo

Ik ben Elke uit Asse, 29 jaar. Ik heb vorig jaar China gedaan en de aziatische cultuur boeit me enorm. Daarom zou ik graag nog eens terug gaan. Ik geef les. Dus heb ik tijdens de maanden juli en augustus tijd om te reizen :zon02: Nog steeds op zoek naar een reisbuddy?
Groetjes
Elke